Campin Carl Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 naa stikker jeg til flyplassen, saa jeg er nok hjemme igjen om en 6-8 timer Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er en liten trøst,Demille. Men en i gjengen min er sånn. Du vet hvem det er btw... Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Blir godt å skrive æøå igjen da sikkert :!: Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Blir jeg den første som sier at moren min er perfekt. Det er en løgn da. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Blir jeg den første som sier at moren min er perfekt. Det er en løgn da. 8332125[/snapback] Moren min er perfekt hun, på sin måte Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Blir jeg den første som sier at moren min er perfekt. Det er en løgn da. 8332125[/snapback] Det finnes ikke det menneske i verden som er perfekt. Men det finnes de som er forbaska nærme Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men det finnes de som er forbaska nærme 8332155[/snapback] Vet Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Woho... da var dagens rørleggerarbeid utført. Er nesten litt ille med rørleggere som ikke klarer å utføre jobben skikkelig, så man må reise rundt å sjekke varer, teste om varene er defekte, for så å finne ut at det var en feil rørleggeren hadde gjort :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva faen!? I går kommer solen fram og snøen smelter, og endelig ser det ut som om våren er på anmarsj. Jeg legger meg med store forventninger til morgendagen, og hva skjer? Jo, det snør! I store mengder, ligger opptil flere centimeter på bakken allerede. Dette er rene vinteren her i Bergen! Verdamte Schnee! Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men nå må jeg ta oppvasken, ettersom min kjære mor spurte meg så pent og jeg ikke har gjort en skit i huset i løpet av hele påsken Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva faen!? I går kommer solen fram og snøen smelter, og endelig ser det ut som om våren er på anmarsj. Jeg legger meg med store forventninger til morgendagen, og hva skjer? Jo, det snør! I store mengder, ligger opptil flere centimeter på bakken allerede. Dette er rene vinteren her i Bergen! Verdamte Schnee! 8332206[/snapback] Snør i Arendal også godt jeg reiser om noen timer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Må sikkert rydde litt hus idag jeg også, men en time eller to i SO først kan ikke skade. Har nettopp stått opp og må samle krefter først. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 da ble det til at oppvasken ble utsatt, mamma skal lage mat slik at jeg får enda mer å vaske opp etterpå!! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) God morgen Driver å lurer en på msn som jeg ikke aner hvem er til å tro at jeg er en engelskmann Endret 8. april 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 God morgen Driver å lurer en på msn som jeg ikke aner hvem er til å tro at jeg er en engelskmann 8332235[/snapback] WTF? Håper engelskkunnskapene dine er gode da, for skal jo litt til å "høres" ut som en engelskmann. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 WTF? Håper engelskkunnskapene dine er gode da, for skal jo litt til å "høres" ut som en engelskmann. 8332247[/snapback] Bare sleng inn litt slang så kan mange idioter lures. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men hvordan vet man at en person man snakker med over messenger er en idiot? Spesielt om man ikke kjenner denne personen overhodet. Kan jo være vanskelig. Man risikerer jo å bli "counter-lurt". Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det finnes ikke det menneske i verden som er perfekt. Men det finnes de som er forbaska nærme 8332155[/snapback] Ååååh Takk! Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det finnes ikke det menneske i verden som er perfekt. Men det finnes de som er forbaska nærme 8332155[/snapback] Ååååh Takk! 8332273[/snapback] hehe. Jaja...Hvor nærme du er vet jeg ikke da men Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hehe. Jaja...Hvor nærme du er vet jeg ikke da men 8332277[/snapback] Hehe, var mest ment som en spøk. Jeg skal til mormor å spise middag i dag. Gjett om jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg