Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel funket ikke denne gangen dessverre :wee:

Jeg antar at hvis jeg hadde skrevet en bedre begrunnelse ville du ha trodd at jeg var eldre?

8331166[/snapback]

Neida, har ingenting med selve innlegget å gjøre, men mentaliteten til personen som skriver det. Jo mer balansert personen virker, jo yngre han sannsynligvis er. Logikken er at Donnie Darko appelerer til de som føler seg utenfor, unik, annerledes, misforstått og lite verdsatt, som er en helt normal følelse som alle (meg inkludert) følte i en periode. Dette pleier å forsvinne i en alder av 16-18, men hvis innleggene til en bruker viser at personen er ustabil, upopulær, har dårlig selvtillit eller fungerer dårlig blant mennesker, så vil jeg tippe alderen til å være rundt 19-23. Dette funker veldig greit da ingen under 14 eller over 30 liker Donnie Darko ^^

Lenke til kommentar

Ordene giant bunny rabbit er jo bare genialt

Have Donnie told you about his new friend?

...

The giant bunny rabbit

:wee:

SteffyPants: Måbare si at jeg får inntrykk av at du er en morsom, men samtidig en seriøs og intersant person :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
SteffyPants: Måbare si at jeg får inntrykk av at du er en morsom, men samtidig en seriøs og intersant person :)

8331178[/snapback]

Vel, det setter jeg pris på. Du kan selv se fra analysen min at jeg antok at du var yngre, noe som ifølge teorien min gjør at du er mer stabil og velfungerende enn alderen tilsier. Det kan tolkes positivt, hvis du ønsker det.

Bundy: Jeg tror du kommer til å like den.

Lenke til kommentar
Vel, det setter jeg pris på. Du kan selv se fra analysen min at jeg antok at du var yngre, noe som ifølge teorien min gjør at du er mer stabil og velfungerende enn alderen tilsier. Det kan tolkes positivt, hvis du ønsker det.

Ja såklart ser jeg på det som en positiv ting og tar det som et komplemang. :)

Vel nå er det nok på tide å legge seg. Snakkes folkens :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...