Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vel funket ikke denne gangen dessverre Jeg antar at hvis jeg hadde skrevet en bedre begrunnelse ville du ha trodd at jeg var eldre? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva går Donnie Darko ut på? Har *kjøpt* den men har ikke orka å sett filmen.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vel funket ikke denne gangen dessverre Jeg antar at hvis jeg hadde skrevet en bedre begrunnelse ville du ha trodd at jeg var eldre? 8331166[/snapback] Neida, har ingenting med selve innlegget å gjøre, men mentaliteten til personen som skriver det. Jo mer balansert personen virker, jo yngre han sannsynligvis er. Logikken er at Donnie Darko appelerer til de som føler seg utenfor, unik, annerledes, misforstått og lite verdsatt, som er en helt normal følelse som alle (meg inkludert) følte i en periode. Dette pleier å forsvinne i en alder av 16-18, men hvis innleggene til en bruker viser at personen er ustabil, upopulær, har dårlig selvtillit eller fungerer dårlig blant mennesker, så vil jeg tippe alderen til å være rundt 19-23. Dette funker veldig greit da ingen under 14 eller over 30 liker Donnie Darko ^^ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ser at du har din måte å evaluere en persons alder på. Ikke akkurat måten jeg ville gjort det, men i dette tilfellet har du vel rett. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 *yaaaawwn* Trøtt nå. Sove, eller se en film? :o Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) 8331169[/snapback] Den så faktisk jævlig kul ut.. edit: kald på føttene.. Endret 8. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ordene giant bunny rabbit er jo bare genialt Have Donnie told you about his new friend? ... The giant bunny rabbit SteffyPants: Måbare si at jeg får inntrykk av at du er en morsom, men samtidig en seriøs og intersant person Endret 8. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Oh Bundy, behave! Skal se på Donnie Darko nå. Er ikke overtrøtt, er ikke trøtt heller.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 SteffyPants: Måbare si at jeg får inntrykk av at du er en morsom, men samtidig en seriøs og intersant person 8331178[/snapback] Vel, det setter jeg pris på. Du kan selv se fra analysen min at jeg antok at du var yngre, noe som ifølge teorien min gjør at du er mer stabil og velfungerende enn alderen tilsier. Det kan tolkes positivt, hvis du ønsker det. Bundy: Jeg tror du kommer til å like den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bundy: Jeg tror du kommer til å like den. 8331186[/snapback] Så klart, jeg er jo unik, annerledes, misforstått og lite verdsatt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Vel, det setter jeg pris på. Du kan selv se fra analysen min at jeg antok at du var yngre, noe som ifølge teorien min gjør at du er mer stabil og velfungerende enn alderen tilsier. Det kan tolkes positivt, hvis du ønsker det. Ja såklart ser jeg på det som en positiv ting og tar det som et komplemang. Vel nå er det nok på tide å legge seg. Snakkes folkens Endret 8. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Natta Luchy! *slikke i øret* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jo takk du å kos deg med filmen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Legger meg i senga og ser filmen, etter den er ferdig så ligger jeg og hviler hvis jeg ikke får sove. natta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hmm... Er egentlig litt tidlig å legge seg nå. What to do, what to do. Tenne bål i gangen, eller er det en dårlig idé? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 CHARLIE MURPHYYYY! Sånn, tilbake fra nattens kjøring. Jeg legger meg, god morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Legge seg kan man gjøre på dagtid! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Og her sitter jeg, ja Må nevnes at alle jeg dro sammen med har dusja ^^ Sove er oppskrytt. Diskplass er need. Endret 8. april 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) bazukh *beundre* edit: kjennes ut som hendene mine har sovna eller noe Har ikke følelse i føttene lenger xD Endret 8. april 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg