Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hahaha, en klassiker, Bundy XD Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Luchy.. du er i Tromsø right? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er ikke kødd engang! xD Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bundy, skynd deg å hoppe inn i skapet med videokameraet(og husk inderlig å tape over det røde lyset)! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Det er ikke kødd engang! xD Vel, kan ikke jeg ville blitt så begeistret over at en neger skulle overnatte i huset mitt. Jeg er ikke rasist, men jeg føler meg bare ikke trygg rundt negere. Vel noen er snille, men har ikke så godt inntrykk av dem. edge: Du er sjuk mann Endret 8. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 eilertsen: jepp! Fy faen, jeg høres en mannelig stemme fra gangen, og moren min er singel. Og nå kom de akkurat å hilste på meg, han er brun! Så bare tenna i mørket. Fy faen så komisk!! Han skal overnatte :!: 8330799[/snapback] Bare jeg som har sett for mye pr0n eller blir det ikke mye søvn på den karen i natt? :!: Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja, hvordan det? 8330805[/snapback] Bare sørg for å ikke knekke noe, få pustevansker, begynne å blø eller havne i en eller annen trasig ulykke de neste to ukene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bare sørg for å ikke knekke noe, få pustevansker, begynne å blø eller havne i en eller annen trasig ulykke de neste to ukene. Phew, trodde det gjaldt snusen xD Hum, fordi du ikke er i byen? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heller fordi jeg jobber i ambulansetjenesten her i to uker fremover! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har hatt en kriminel tyrkisk far før da(gylden hud, jævlig sterk)! Han var seriøst den beste faren jeg har hatt.. Skøt med våpen i Tyrkia OG i Norge.. Good times! Men en helt svart mann? Det var rart! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Folkens, hvis jeg legger meg selv ut på wikipedia.. vil det da bli fjernet? Er det lov? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hah! Gjett om jeg skal begynne med selvskading Men hvorfor ikke? Har du ikke lyst å få besøk? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har hatt en kriminel tyrkisk far før da(gylden hud, jævlig sterk)! Han var seriøst den beste faren jeg har hatt.. Skøt med våpen i Tyrkia OG i Norge.. Good times! Troubled childhood? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Folkens, hvis jeg legger meg selv ut på wikipedia.. vil det da bli fjernet? Er det lov? 8330824[/snapback] Om du putter det i sammenheng med noe du har gjort skulle det da funke :!: Bare å prøve det Fy, denne siden er ikke bra for meg nå som jeg kjeder meg og ikke får sove :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Har hatt en kriminel tyrkisk far før da(gylden hud, jævlig sterk)! Han var seriøst den beste faren jeg har hatt.. Skøt med våpen i Tyrkia OG i Norge.. Good times! Troubled childhood? 8330827[/snapback] Jepp, men han kom etter de fleste problemene mine. Fy faen det var fine tider det (ikke hatt det så morsomt med noen stefar) Haha, jeg kommer ikke over synet. Ikke for å være rasistisk eller noe. Endret 8. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heller fordi jeg jobber i ambulansetjenesten her i to uker fremover! Hah! Gjett om jeg skal begynne med selvskading Men hvorfor ikke? Har du ikke lyst å få besøk? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men hvorfor ikke? Har du ikke lyst å få besøk? Hvis du legger det ut i signaturen din så! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) "Eilertsen" er min redningsmann hehe.. Endret 8. april 2007 av eilertsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg