Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må to til for at det skal bli en gullstol.

Regner meg deg og Bundy, bare jeg slipper tøsingen!

8330105[/snapback]

Skal jeg bære deg på gullstol så må jeg faen meg få lov til å tøse med deg og!

8330113[/snapback]

Jamen.. Da blir det ingen sier!

:cry:

Lenke til kommentar

Her er klokka halv elleve og jeg sitter p[ verdens mest sugne hotell pc'er med ett nettverk som deles med masslaptop'er og to andre britiske fjortissberter som bare er paa stygge daarlige community sider med 2038o376208345762034857620bilder som setter ned til e grader, jeg har saa lyst til og dytte tenna dems saa langt opp i kjeften a jeg faar bokstaven

"A" paa tastaturet mitt her saann,itilegg saa er det heller ikke lyd paa pc'ene her og du maa trykke shift og 2 for faa fram @ (se jeg gjorde det naa)

Gaelisk er et merklig spraak som er like irriterende som nynorsk og har de dratt den enda lengre, det staar nemlig gaelisk paa hvert eneste bilskilt og alle veiskiltene er paa baade gaelisk og irsk/engelsk.

Det finnes ikke noe "Police" her istedet er det "Garda" som ser ut som gjeng gaerninger, pappa satt paa gata midt paa dagen drakk to-tre guiness uten at de merket det, de bare satt der og gjorde ingenting.

Naar vi skulle ut av Dublin brukte vi en og halv time paa og kjoere ut av byen paa grunn av ett eller annet som jeg ikke vet hva er.

Nettet i Irland er saa og si umulig bruke, detn er ikke scroll paa musa her, det er ikke Firefox, kun livekiosk, og det er umulig aa bruke siden ctrl + c og ctrl + v heller ikke fungerer.

Og anklager de stygge britene bak meg eneller annen koedd for stjeling , jeg luerer paa hvor lang ti d det tar foer Hotelleierene reagerer.

jeg har klart aa oedelegge den eneste pennen jeg klarer og finne, fy faen og irriterende britter er naar de ser paa damer paa myspace eller noe de tror er pene, jeg gleder meg nesten til jeg skal hjem i morgen, imotsettning til i gaar hvor jeg ikke ville hjem, det her er ogsaa det lengste posten jeg noensinne har skrevet hvis jeg ikke tar feil.

Det er er hakket foer oerene mine begynner og bloe paa grunn verdens styggeste spraak, nemlig BRITISK!

de ler stygt, de snakker stygt, og lukter vondt

8329631[/snapback]

Fy faen, mand. Jeg hater deg mest av alt på hele Jord for å snakke så stygt om dem.

Lenke til kommentar
Ca ganske meget ny her, skjer det noe spennende her i SO i kveld? :)

8330183[/snapback]

Velkommen til SO... Ta beina på nakken og løp før du er hekta :yes:

edit:

Her kommer et par råd:

- Aldri legg ut på SO-tur uten tilstrekkelig erfaring

- Det er aldri for seint å spamme

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Ca ganske meget ny her, skjer det noe spennende her i SO i kveld? :)

8330183[/snapback]

Bundy, fill him in.

8330192[/snapback]

Foretrekker her, men det får så være. Fill me in!

Endret av aanees
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...