L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det er ikke i personlig melding mer, men i hovednicket 8329544[/snapback] Jaggu var det det.... Ja det sier vel sitt Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Da var man hjemme igjen. Folk som går mekk er litt..ehm, veldig barnslige. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ey Solid! Jeg liker Sasuke,Itachi og Gaara . Fatter ikke hvorfor. Jeg liker de sære folka..alltid. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det ikke du som har "WTG IRL GF" i personlig melding på msn? 8329527[/snapback] Lett når du kjøper men ikke ellers. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Lett når du kjøper men ikke ellers. 8329557[/snapback] hvor mange har du kjøpt så langt? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ey Solid! Jeg liker Sasuke,Itachi og Gaara . Fatter ikke hvorfor. Jeg liker de sære folka..alltid. 8329556[/snapback] Sasuke av alle personer? Du som er sær da. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Da var man hjemme igjen. Folk som går mekk er litt..ehm, veldig barnslige. Rette ordet er retards Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ey Solid! Jeg liker Sasuke,Itachi og Gaara . Fatter ikke hvorfor. Jeg liker de sære folka..alltid. 8329556[/snapback] Sasuke av alle personer? Du som er sær da. 8329569[/snapback] Japp. Må gjøre noe med det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hvor mange har du kjøpt så langt? 8329564[/snapback] Null... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Japp. Må gjøre noe med det 8329584[/snapback] Hva med at du skaffer deg skikkelig smak og ikke liker alle emo karakterene som velger å vise seg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Null... 8329585[/snapback] Da vet du vel egentlig ikke hvordan forskjellen er heller. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hvor mange har du kjøpt så langt? 8329564[/snapback] Null... 8329585[/snapback] Du kan kjøpe noen på skolen min. Billigere jenter skal du lete lenge etter . PM eller msn for link. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Da var man hjemme igjen. Folk som går mekk er litt..ehm, veldig barnslige. Rette ordet er retards 8329571[/snapback] Sant^^ Og når de får i seg drikke.. Aww Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg vet om billigere jenter, sjekk på Bremnes Ungdomskole på Bømlo. Time and place, and they'll show up. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Her er klokka halv elleve og jeg sitter p[ verdens mest sugne hotell pc'er med ett nettverk som deles med masslaptop'er og to andre britiske fjortissberter som bare er paa stygge daarlige community sider med 2038o376208345762034857620bilder som setter ned til e grader, jeg har saa lyst til og dytte tenna dems saa langt opp i kjeften a jeg faar bokstaven "A" paa tastaturet mitt her saann,itilegg saa er det heller ikke lyd paa pc'ene her og du maa trykke shift og 2 for faa fram @ (se jeg gjorde det naa) Gaelisk er et merklig spraak som er like irriterende som nynorsk og har de dratt den enda lengre, det staar nemlig gaelisk paa hvert eneste bilskilt og alle veiskiltene er paa baade gaelisk og irsk/engelsk. Det finnes ikke noe "Police" her istedet er det "Garda" som ser ut som gjeng gaerninger, pappa satt paa gata midt paa dagen drakk to-tre guiness uten at de merket det, de bare satt der og gjorde ingenting. Naar vi skulle ut av Dublin brukte vi en og halv time paa og kjoere ut av byen paa grunn av ett eller annet som jeg ikke vet hva er. Nettet i Irland er saa og si umulig bruke, detn er ikke scroll paa musa her, det er ikke Firefox, kun livekiosk, og det er umulig aa bruke siden ctrl + c og ctrl + v heller ikke fungerer. Og anklager de stygge britene bak meg eneller annen koedd for stjeling , jeg luerer paa hvor lang ti d det tar foer Hotelleierene reagerer. jeg har klart aa oedelegge den eneste pennen jeg klarer og finne, fy faen og irriterende britter er naar de ser paa damer paa myspace eller noe de tror er pene, jeg gleder meg nesten til jeg skal hjem i morgen, imotsettning til i gaar hvor jeg ikke ville hjem, det her er ogsaa det lengste posten jeg noensinne har skrevet hvis jeg ikke tar feil. Det er er hakket foer oerene mine begynner og bloe paa grunn verdens styggeste spraak, nemlig BRITISK! de ler stygt, de snakker stygt, og lukter vondt Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det er er hakket foer oerene mine begynner og bloe paa grunn verdens styggeste spraak, nemlig BRITISK!8329631[/snapback] Britisk er ingenting i forhold til overdrevent amerikansk, spør du meg. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Britisk er ingenting i forhold til overdrevent amerikansk, spør du meg. 8329697[/snapback] Ach må leve med wannabe amerikanske unger på skolen min. Utrolig idiotisk. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ach må leve med wannabe amerikanske unger på skolen min. Utrolig idiotisk. 8329704[/snapback] Det er jo synd på dem, som må leve med deg. Oh yeah!! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det er jo synd på dem, som må leve med deg. Oh yeah!! 8329712[/snapback] Vel resten av skolen min er enig med meg så gjeip på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg