Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Riktig, riktig. Problemet er jo at jeg ikke er interessert i utfordringer i historie, geografi, samfunnslære og norsk. Og jeg er over middels interessert i disse fagene.

Realfagene kan du ikke si at vi mangler utfordringer i, der jobber jeg som faen.

7367167[/snapback]

Det er vel ikke noe fare for deg uansett. Er det ikke du som har så gode karakterer da? :)

Lenke til kommentar
Riktig, riktig. Problemet er jo at jeg ikke er interessert i utfordringer i historie, geografi, samfunnslære og norsk. Og jeg er over middels interessert i disse fagene.

Realfagene kan du ikke si at vi mangler utfordringer i, der jobber jeg som faen.

7367167[/snapback]

Det er vel ikke noe fare for deg uansett. Er det ikke du som har så gode karakterer da? :)

7367294[/snapback]

Joda, det skal jeg vel ikke nekte for.

Lenke til kommentar
Å ungå hasj, som i å ikke ha noen som helst form for kontakt med hasj, tror jeg er umulig.

Men å ikke røyke selv er fult mulig  :cool:

7367273[/snapback]

Var det jeg prøvde å få frem.

Er kanskje ikke det beste narkotika-miljøet i narvik ^^

7367295[/snapback]

Er faktisk veldig mye dop her i byen i forhold til innbyggertallet.

Lenke til kommentar
P: kan jeg beholde sjelen min? Værsåsnill?

7367316[/snapback]

What? Is you talking to me? Issi bikås im black?

Herr Brun: Hasj nei? Utbredt? aaaldri! Ihvertfall ikke i arendal, der de står å langer foran kulturhuset, der politiet går forbi og ikke gjør en dritt, nei de bryr seg bare om å stoppe meg på en lørdagskveld å hive meg inn i politibilen fordi jeg vil gi politiet en klem, jaaaaada! Jeg er den slemme her, prøver bare å spre litt glede e!

Eller...jeg stoppa de men samma det!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
P: kan jeg beholde sjelen min? Værsåsnill?

7367316[/snapback]

What? Is you talking to me? Issi bikås im black?

Herr Brun: Hasj nei? Utbredt? aaaldri! Ihvertfall ikke i arendal, der de står å langer foran kulturhuset, der politiet går forbi og ikke gjør en dritt, nei de bryr seg bare om å stoppe meg på en lørdagskveld å hive meg inn i politibilen fordi jeg vil gi politiet en klem, jaaaaada! Jeg er den slemme her, prøver bare å spre litt glede e!

Eller...jeg stoppa de men samma det!

7367345[/snapback]

Snakket om hvordan det er her i byen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...