Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skjønner, det er forskjell på å ta seg noen øl for kosen sin del, og å tømme ei vodkaflaske alene uten selskap...

Fikk akkurat tilbud om å være sjåfør i kveld, hva sier dere, skal jeg takke ja?

8328339[/snapback]

Hva tjener du på det da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg greier ikke å løsrive meg fra forumet. Spesielt siden jeg spiller av Beatles og The Who-sanger til.

8328355[/snapback]

Det er forumets mørke forbannelse, din rene sjel skal nå bli skitten av alt det skittet du møter! Frykt, forumet som du frykter din far!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Kan tjene litt småpenger på det, tjente 460 kroner for 2 timers kjøring på onsdag. pluss at det er mamma sin bil så jeg betaler ikke bensin eller noe :p Ellers er det arti å kjøre da, møter masse folk, fulle fjortisberter som vil hjem:p

8328362[/snapback]

da slår du til :thumbup:

Spiser hjemmelagd pizza :love: . Det er sååå digg.

8328375[/snapback]

Jeg vil også ha :(

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

får se om jeg slår til, venter litt før jeg begynner å kjøre. Da begynner det å komme folk i gatene og på hydroen. (det er der alle rånerne samles i byen :p ) En liten by, uten uteplasser for folk under 20 år. Så det er bestandig masse privatfester og bygdafester som tar av!!

Lenke til kommentar
/me er ikke avhengig av forumet lenger :)

Noen dager ved sjøen gjorde visst noe med meg :!:

8328404[/snapback]

Du er heldig, men nå må jeg virkelig stikke. Sitter her og hører på Beatles synge om å komme tilbake til Sovjet, mens klokken tikker. Jeg skl liksom være ferdig å lage vafler til klokken halv ti.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...