Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skremmer meg at så mange har et løst slutty forhold til bomber. Skal være forsiktige. Hadde jo vært en fordel ikke å sprenge fingrer og armeer av seg. Bomber bør man overlate til de som er fagkyndige!

8328053[/snapback]

Bør er nøkkelordet her... Hvor mange ganger har du sett at vi gærningene holder oss til det vi BØR gjøre?

Lenke til kommentar

Håper det der var ironi. Altså Admin Dump Space er for de uinvidde en kategori hvor slettede tråder og innlegg havner eller noe slikt. Og siden flaming stort sett blir slettet er altså ADS en gullgruve for å finne flaming.

8327963[/snapback]

oh :blush: Come on, cut me sum slack. Jeg var på jobb i dag. Jeg er sliten :p

Lenke til kommentar
Det skremmer meg at så mange har et løst slutty forhold til bomber. Skal være forsiktige. Hadde jo vært en fordel ikke å sprenge fingrer og armeer av seg. Bomber bør man overlate til de som er fagkyndige!

8328053[/snapback]

Det er jo så morsomt å sprenge biler(you named it), og nesten seg selv i lufta.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg spurte bestandig naturfaglæreren om vi kunne sprenge noe, både på ungdommskolen og videregående :!: Ting som smeller er morsomt, nå holder jeg meg til AG3 og MP5. Førstegangstjeneste i forsvaret for tiden....

8328073[/snapback]

Akkurat når det gjelder sprengstoff synes jeg vi skal spørre alle rekrutter på forhånd om de synes det er moro å sprenge ting, og hvis de svarer ja så skal de ikke få nærme seg noe som lager et smell.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Jeg spurte bestandig naturfaglæreren om vi kunne sprenge noe, både på ungdommskolen og videregående :!: Ting som smeller er morsomt, nå holder jeg meg til AG3 og MP5. Førstegangstjeneste i forsvaret for tiden....

8328073[/snapback]

Akkurat nå det gjelder sprengstoff synes jeg vi skal spørre alle rekrutter på forhånd om de synes det er moro å sprenge ting, og hvis de svarer ja så skal de ikke få nærme seg noe som lager et smell.

8328123[/snapback]

skjønner hva du mener, men det er ikke mulig å gjøre så mye galt der. Du blir passet på hele tiden. Alle granater og skudd vi ikke bruker bli samlet inn. Kjipt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...