Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor ofte er SO seriøst? Jeg bare spør jeg.

Alt for ofte.

Jeg kan selv innrømme at det ikke er lenge siden jeg var en del av den useriøse delen, men nå har jeg vel "forandret" meg. Jeg har lyst at SO skal være som den en gang var :)

Lenke til kommentar

Jeg har veldig mange historier å dele.

Bare å sette seg til ro.

Man kan starte med den traumatiske opplevelsen i 2. klasse.

Hele skolen skulle på skogstur oppi skogen rett bak meg og folk møtte opp og sånn. Veldig mange folk og jeg viste alle sammen huset mitt og epletreet til naboen som ble ubønnhørlig raidet før vi dro.

Så tok jeg og noen venner og ei venninne oss en tur inn i skogen etter 5 meter, og møtte det herligste syn.

En hel haug med katter og kattunger skutt på nært hold med hagle.

Venninna mi fikk psykiske plager, turen ble avlyst og vi kom i avisa sammen med kattene :p

Eller katterestene.

En annen gang lekte jeg og mine pyro venner litt med en halvtom rødspritflaske, skulle lage sånn en fin rakett.

Som sagt så gjort.

Kompisen min rista den nå nesten tomme flaska og gjorde seg klar til å tenne på og se rødspritraketten fly, i stedet fikk han stikkflammen i ansiktet og borte var øyebryn og vipper og pannelugg :p

Vi prøvde på ny 5 min etterpå, da gikk det bra ^^

Ellers kan jeg fortelle om da jeg prøvde å selge min 2 år gamle søster til naboen på 5.

Fortalte at hu kunne tisse og man kunne ta av henne bleien og at hu var med på alt ;P

Evt. da jeg og kompisen fra forrige historie tok med oss noen liter tennvæske, parafin, rødsprit, white spirit, 95% b-sprit, bensin et cetera og gikk bort på lekeplassen rett bortom oss for å lage bål på fotballbanen.

Fotballbanen brant, bålet brant, målene brant, ballen brant og vi kosa oss ^^

Så kom det voksne med hageslange og kjeft :thumbdown:

Etterpå prøvde vi å starte skogbrann for å ta hevn :p

Ikke de skarpeste knivene i skuffen kan man si.

Ah, jeg kan fortsette å mimre og skrive i timesvis :love:

Lenke til kommentar
hentet fra en annen tråd:

Bare spør folkene i SO% eller spilleforum, de kan og vet alt om flaming osv..  ;)

Ellers er Admin dump space en gullgruve for de med tilgang.

:)

8325130[/snapback]

WHATTEHSHIT! Har admins en tråd for flaming av brukere? :O :shocked:

8327929[/snapback]

Håper det der var ironi. Altså Admin Dump Space er for de uinvidde en kategori hvor slettede tråder og innlegg havner eller noe slikt. Og siden flaming stort sett blir slettet er altså ADS en gullgruve for å finne flaming.

Alt for ofte.

Jeg kan selv innrømme at det ikke er lenge siden jeg var en del av den useriøse delen, men nå har jeg vel "forandret" meg. Jeg har lyst at SO skal være som den en gang var :)

8327937[/snapback]

Altså ren spamming av typen, "Jeg har siste ordet, lol!" osv?

Lenke til kommentar
SO er en fin plass å være når det ikke er useriøst :)

8327909[/snapback]

@ intelli-musa:

Om du virkelig skal få innpass i SO må du skaffe deg en avatar. En avatar er, i tilfelle du ikke vet det, de bildene man har under nicket/brukernavnet. De er blant annet veldig greie å kjenne igjen folk på. Det gjelder også å holde seg til samme avatar så lenge som mulig, og ikke bytte hver uke,

8327918[/snapback]

Vet jeg må skaffe meg det, men har ikke peiling på hva jeg skal ha som avatar!! Noen råd eller plasser jeg kan få hjelp?

Lenke til kommentar
Orresnei og intelli-musa, fornøyd med historiene mine? :)

8327970[/snapback]

Very! Fikk meg en liten latter av dem ja.

En avatar som represneterer en av dine store interesser er aldri dumt. Du kan ha bilde av deg selv. Eventuelt en fin babe, en tegning av noe slag, eller et bilde av en Intelli-mouse.

Lenke til kommentar
Vet jeg må skaffe meg det, men har ikke peiling på hva jeg skal ha som avatar!! Noen råd eller plasser jeg kan få hjelp?

8327976[/snapback]

Support er fy-fy i SO!

*klask på lanken*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:
Lenke til kommentar

Jeg også.

Fotballbaner, lekehus, litt skog, i alle fall et tre dynka i bensin, noen PC-er (med vilje! :ohmy:), en CRT-skjerm (også medd vilje :p), kompisers ansikt, kompisers fingre, klær, telt, sofaer...

Rett og slett herlig :love:

Ooh, for ikke å glemme et bord fyllt med mat og drikke :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...