Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På barneskulen hadde vi veldig god musikkundervisning. Den mellom anna ut på å sitte og teikne og høyre på klassisk musikk.  :p I ein av desse timane teikna eg litt random saker som vanlig. Den eine var av ein brennande skyskraper med folk som hoppa ut og landa i ein blodpøl under.

Ikkje så spesielt kanskje. Men då eg slo på tv'en denne septemberdagen 2001 vart det straks litt skumlare. :ph34r:

8327862[/snapback]

Den var litt skummel!! Hvis du da er oppriktig :p

Lenke til kommentar

:)

Har ikke hatt trådløst nett, det er fullstendig fucket, antennen er knukket, og naboene har (endelig for deres del) puttet en kode på sitt. dårlig timing. Så jeg må sitte i stuen for å bruke nettet. Og jeg har en lillebror.

Har savnet dere og :wee:

Lenke til kommentar
SO er en fin plass å være når det ikke er useriøst :)

8327909[/snapback]

Hvor ofte er SO seriøst? Jeg bare spør jeg.

@ intelli-musa:

Om du virkelig skal få innpass i SO må du skaffe deg en avatar. En avatar er, i tilfelle du ikke vet det, de bildene man har under nicket/brukernavnet. De er blant annet veldig greie å kjenne igjen folk på. Det gjelder også å holde seg til samme avatar så lenge som mulig, og ikke bytte hver uke,

Lenke til kommentar
SO er en fin plass å være når det ikke er useriøst :)

8327909[/snapback]

Synes det er fint å være her når folk ikke skal drive å flame, snakke dritt, kritisere ol. Endel kan sikkert jekke seg ned et par hakk. Herregud, trenger ikke skaffe seg "uvenner" på nettet, hva er vitsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...