Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Mamma gjemte påskeegget mitt før hu dro, gleder meg til i morra, da blir det påskeeggjakt :D

Syns det burde vært lov ellers også!

Selv om man kan være russ hvert år om man vil det, så er det bare for slutten av april til midten av mai.

Ikke lenge nok :(

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vafler?

Jeg er med :D

Hmm, kanskje man skal drite i Steinkjer eller Tromsø og bare stikke til Bergen for å henge rundt der og spionere på forumbabes og andre babes :p

8327575[/snapback]

DU må ikke drite i Steinkjer!! Det er en fin by og jeg bor her så da er den enda finere...Ellers så skjønte jeg ikke posten din men :p

Lenke til kommentar
Jeg syns jeg har vært her i SO i det siste, skjønner egentlig ikke hva det er men:p Dere kjenner jo hverandre alle nesten jo, hvor mye tid bruker dere her egentlig?

PS: Ikke ta dette innlegget negativt :)

8327121[/snapback]

grunnen til lite aktivitet er at det er så forbanna mye tøsing, ekling og e-puling at det er rett og slett for sterk kost for folket.

Lenke til kommentar
Og hvorfor er dette verdig vår oppmerksomhet?

8327597[/snapback]

Fordi du kommer til å skrike det i hele natt, pluss "NEI BUNDY! JEG VILLE IKKE AT DET SKULLE BLI SÅNN! :cry: STOPP!! :cry: "

8327611[/snapback]

Hahahahahaha :rofl: Jeg tror desverre du tror litt høyt om deg selv her Bundy. ;)

Noen som kunne tenke seg å diskutere noe litt seriøst noe til en avveksling? Noen som har noen morsomme historier fra barndommen f. eks?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...