L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det så vanlig å spy i eller etter fylla da? Har spydd 2 ganger de 4 siste året i fylla, thats it. Men kompisene mine spyr ganske så ofte 8327395[/snapback] Nja... pleier ikke spy jeg heller. Men det hender da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det er så lenge siden jeg spydde i eller etter fylla nå. Uansett hva tvilsomme greier jeg har i meg, jeg har det i meg dagevis etterpå Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Å gjett hvem som lå å spydde i hele natt? Er helt for jævlig å ligge å brekke seg når man magen er tom og man ikke får opp noe annet en bittelitt magesyre. Såh kos. 8327372[/snapback] Det kjipeste å spy når man ikke har drukket og dermed har blitt snytt for en fyll 8327386[/snapback] Helt enig med deg L4r5. Kjipt å spy når du faktisk ikke har drukket noe. Skulle være sunn en dag og kjøpte sånn ferdig salat på rema med skinke og pasta i. Spiste den og en par timer etterpå satt jeg i telefonen. måtte bare si: Beklager, men tror jeg må legge på, salaten vil opp igjen... Så folkens, salat fra rema 1000, hold dere unna Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det så vanlig å spy i eller etter fylla da? Har spydd 2 ganger de 4 siste året i fylla, thats it. Men kompisene mine spyr ganske så ofte 8327395[/snapback] Nja... pleier ikke spy jeg heller. Men det hender da 8327405[/snapback] Jeg drikker bare pils da. Og bare pils. En sjelden gang drikker jeg vodka og redbull/battery. Men blir aldri kvalm av pils.. samme hvor mye jeg drikker. Og jeg har drukket mye på en natt for å si det sånn. Kanskje kroppen har vent seg til det da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 nstin: Jeg har bestandig så fine planer om å bare holde meg til pils jeg også. Men så kommer det gjerne litt utpå kvelden noen med en spritflaske, og da greier jeg ikke stå i mot hehe. Har ikke spydd i fylla siden i fjor sommer nå da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Pils er så kjedelig. Litt sånn kose seg etter en lang dag på skolen, eller god morgen hva er det til frokost-drikk, men fortsatt kjedelig. Jeg syns det burde vært lov å drikke øl og vin på skolen. Livet ville blitt mye enklere... Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg må drikke vodka ellr noe sånt jeg.. Må spy hvis jeg drikker øl for fort. Liker ikke øl så veldig godt. Da drikker jeg heller cider. Men Vodka og battery er liksom tingen for meg, bare så dumt at jeg ikke rakk polet på Onsdag! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg syns det burde vært lov å drikke øl og vin på skolen.Livet ville blitt mye enklere... 8327444[/snapback] men hvor mye hadde du lært? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Pils er så kjedelig.Litt sånn kose seg etter en lang dag på skolen, eller god morgen hva er det til frokost-drikk, men fortsatt kjedelig. Jeg syns det burde vært lov å drikke øl og vin på skolen. Livet ville blitt mye enklere... 8327444[/snapback] Pils er så utrolig digg.. Drikker som regel til jeg ikke har mer eller til jeg ikke vet forskjellen på opp og ned. Lars: Liker ikke sprit jeg drakk mye 96 før, men så kom pilsen og pils ble det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hmm, lurer på om jeg kunne ha sultet av med pondusen av å være syk. Ikke vært ordentlig syk i hele vinter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Lars: Liker ikke sprit jeg drakk mye 96 før, men så kom pilsen og pils ble det. 8327463[/snapback] Sprit er nam... Tequilla er best da men det finnes mye annet bra der ute. Mørk rom, whisky, cognac, Det finnes så mye å velge i Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Drikker ikke annet en pils jeg, kan ikke stole på meg selv når jeg drikker for mye Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Drikker ikke annet en pils jeg, kan ikke stole på meg selv når jeg drikker for mye 8327487[/snapback] Kom skal du få sprit fra larsegutt Også skal du få lov til å se på.... ehm... FRIMERKE-samlinga mi Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 96% skal jeg aldri borti igjen. Forrige gang jeg prøvde det våknet jeg med vondt i kjeve og skulde husket ingenting! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Pils blir man ikke full av. Bare pissetrengt. Brisen, ja jøss, men ikke orntli go'full. Da må det noen shotter med sterkere drikke til. Jäger, Fisherman's og Aquavit for eksempel Men klart man hadde lært ved å drikke, en flaske vin til lunch for eksempel. Hadde vært hærlig Noen baguetter, litt ost og stæsj og en flaske vin. Eller noen shotter med tabasco for å skjerpe deg tidlig en mandags morgen. Og ingenting er som alkohol for å få skravla i gang, så det hadde jo vært perfekt for de som er sjenerte og ikke tør snakke i timen. Har merka meg at jeg tør mer og at ting er enklere de dagene jeg starta med noen glass vin eller en liten fisherman's shot før jeg kjørte til skolen. Og å fremføre gikk veldig greit etter en guinness i fritimen før Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Kom skal du få sprit fra larsegutt Også skal du få lov til å se på.... ehm... FRIMERKE-samlinga mi 8327508[/snapback] Heheheheh... Men Skien er så langt unna. Endret 7. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Heheheheh... Men Skien er så langt unna. 8327539[/snapback] Også bomma du på hvor jeg bodde i tillegg Har flytta fra skien. Har bare ikke oppdatert profilen min Endret 7. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nå fikk jeg påskegg av moren min!! Jeg er 18, men får fortsatt det påske-egget hvert år . Like koselig hver gang Jeg er glad i Mammaen min jeg Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Å drikke før/i skoletiden er forbeholdt russetiden..Da var det lov:) Det var tider det, savner russetiden jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg