Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ha ha, så ekstremt er det da ikke.

Jeg roa ned etter vi passerte side 100.

Vel, før det også.

Rundt side 90 tror jeg :p

Da jeg var sjuk i februar orka jeg ikke gjøre noe og sånn ble det til at jeg kutta RPP, cola, mat og 14 av mine kjæreste kg.

Irriterende at ingen av buksene mine passer :p

8327333[/snapback]

Ikke dårlig.. forventer et bilde av resultatet!

Lenke til kommentar
Ha ha, så ekstremt er det da ikke.

Jeg roa ned etter vi passerte side 100.

Vel, før det også.

Rundt side 90 tror jeg :p

Da jeg var sjuk i februar orka jeg ikke gjøre noe og sånn ble det til at jeg kutta RPP, cola, mat og 14 av mine kjæreste kg.

Irriterende at ingen av buksene mine passer :p

8327333[/snapback]

Å bli sjuk er den aller beste slankekur som finnes :p Hva er egentlig vitsen med RPP?

Lenke til kommentar

Nstin, får se :p

Kan jo ta noen av bildene jeg tok i sted.

Med kjærlighet og forførende blikk :p

edit: intelli-musa, la folk vise hvordan du ser ut. Enten én gang, noe som vanligvis holder, eller flere ganger om dagen, noe som gjør folk litt zure, derfor forandrer du litt, dog ikke uttrykk :p

Samme sad puppy-face på alle bildene, evt. ganske sprøe blikk, er du gutt, ta gjerne på deg kjole. Det er populært.

Eller seksuelt misbruk en glassflaske Coca-Cola <3

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Lurer på når jeg skal manne meg nok opp til å poste noe i RPP.

8327325[/snapback]

Du risikerer bare å bli hengt ut på youtube som en av de stygge nerdsene fra HW-forumet. :nei: Men med mindre du er veldig hårsår, er det ingen ting som sier at du ikke skulle gjøre det. Den videoen ble forøvrig fjernet så snart brukeren fant ut at han/hun var i ferd med å bli bannet fra forumet, og rapportert til youtube. Yakes.

Lenke til kommentar
Lurer på når jeg skal manne meg nok opp til å poste noe i RPP.

8327325[/snapback]

Jeg trur ikke jeg gidder å poste bilde av meg i RPP, da jeg føler at minst 80% av forumet misliker meg sterkt.

Eller er det kanskje grunn til å poste? :p

Lenke til kommentar
Fittefaenskapdrit

Hele familien min ligger syke med spysjuke og det som er og nå er jeg kvalm og drit. Jeg vil faen ikke bli syk!

8322472[/snapback]

Å gjett hvem som lå å spydde i hele natt?

Er helt for jævlig å ligge å brekke seg når man magen er tom og man ikke får opp noe annet en bittelitt magesyre.

Såh kos.

Lenke til kommentar
Du risikerer bare å bli hengt ut på youtube som en av de stygge nerdsene fra HW-forumet.  :nei: Men med mindre du er veldig hårsår, er det ingen ting som sier at du ikke skulle gjøre det. Den videoen ble forøvrig fjernet så snart brukeren fant ut at han/hun var i ferd med å bli bannet fra forumet, og rapportert til youtube. Yakes.

8327358[/snapback]

Fortell meg, jeg befaler deg til å fortelle den store bundy hva som har skjedd!

Tullinger, alt det morsomme skjer når jeg er banna :(

Lenke til kommentar

Kjempekosh! Drikk mengder med sitronbrus! Det hjeloper godt på om man er spysjuk.

@ Bundy:

Var en eller annen idiot som fant ut at han/hun skulle henge ut en masse brukere ved å ta bilder fra RPP og lage en video som het "ugly nerds from hw.no"eller noe slikt. De aller fleste i den videoen var jo ikke stygge i det hele tatt. Men men, jeg var forøvrig en av brukerene i den videoen. Ueland eller Aalton postet en advarsel om at brukere ansvarlig for videoen ville bli bannet, og at e-post var sendt til youtube osv. Ble ordnet opp i meget raskt og det skal forumstyret ha takk for. Jeg skal ikke påstå at jeg ikke tok meg nær av den videoen, men jeg føler større sorg for idioten som tok seg tiden til å lage den.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Er helt for jævlig å ligge å brekke seg når man magen er tom og man ikke får opp noe annet en bittelitt magesyre.

Såh kos.

8327372[/snapback]

Det kjipeste å spy når man ikke har drukket og dermed har blitt snytt for en fyll :(
Lenke til kommentar

Såh kos.

8327372[/snapback]

Det kjipeste å spy når man ikke har drukket og dermed har blitt snytt for en fyll :(

8327386[/snapback]

Er det så vanlig å spy i eller etter fylla da?

Har spydd 2 ganger de 4 siste året i fylla, thats it. Men kompisene mine spyr ganske så ofte :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...