Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er bare innpå her når jeg ikke har noe annet å gjøre, altså ganske ofte. Men skriver ikke så mye, føler jeg bryter inn i de private samtalene til dere "faste brukere" her inne :p

8327259[/snapback]

Gjør ikke noe det... Vi er bestandig på utikk etter nytt blod :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I want to drink your blood! Muahahahahaha :ph34r:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er bare innpå her når jeg ikke har noe annet å gjøre, altså ganske ofte. Men skriver ikke så mye, føler jeg bryter inn i de private samtalene til dere "faste brukere" her inne :p

8327259[/snapback]

Bare å bryte inn det vel :) Jeg gjør det støtt, hehe.

Jeg kan vel ikke regnes som kjernen i denne tråden akkuratt :p

Lenke til kommentar

8327259[/snapback]

Gjør ikke noe det... Vi er bestandig på utikk etter nytt blod :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I want to drink your blood! Muahahahahaha :ph34r:

8327263[/snapback]

Skeptisk :ohmy: Triveli her da...

Lenke til kommentar

8327259[/snapback]

Er bare å avbryte. Jeg følte det litt som du gjorde i begynnelsen jeg også. Men det tar ikke lang tid før man er en del av den faste gjengen i SO. Men jeg anmoder deg seriøst om å snu før det er for sent.

Lenke til kommentar
Nei, og jeg skal ha på meg de samme hvitløkssprayede sokkene hele uken. :p Hehe, spørs om jeg i det hele tatt kommer på HW-Lan. Skal såklart forsøke, men jeg kommer ikke til å miste noen såpe i dusjen :p

8327254[/snapback]

Jeg skal smøre inn såpa med matolje, det samme gjelder rumpa di!! :)

Lenke til kommentar
Bundy for moderator!

8327213[/snapback]

*sparke i balla* Jeg vil ikke se sånt maktmisbruk, som Bundy kunne ha kommet med!

8327221[/snapback]

Ikke så enkelt det, ingen mod. kan drive med maktmisbruk, ellers er det game over. Mye bedre at vi lever i harmoni og felles forståelse. :)

Lenke til kommentar
Ikke så enkelt det, ingen mod. kan drive med maktmisbruk, ellers er det game over. Mye bedre at vi lever i harmoni og felles forståelse.  :)

8327313[/snapback]

look who's talking! :hrm:

Lurer på når jeg skal manne meg nok opp til å poste noe i RPP.

8327325[/snapback]

Jeg sier som Nike: "Just do it" :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ha ha, så ekstremt er det da ikke.

Jeg roa ned etter vi passerte side 100.

Vel, før det også.

Rundt side 90 tror jeg :p

Da jeg var sjuk i februar orka jeg ikke gjøre noe og sånn ble det til at jeg kutta RPP, cola, mat og 14 av mine kjæreste kg.

Irriterende at ingen av buksene mine passer :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...