Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner at dere ikke kjenner hverandre IRL. Men dere prater med hverandre på en måte slik at det virker som om dere kjenner hverandre...Begynner å kjenne igjen folk jeg også  :)

8327199[/snapback]

Er nok eindel som faktisk kjenner kvarandre IRL.

Lenke til kommentar
skjønner at dere ikke kjenner hverandre IRL. Men dere prater med hverandre på en måte slik at det virker som om dere kjenner hverandre...Begynner å kjenne igjen folk jeg også  :)

8327199[/snapback]

Ta et godt råd fra meg: Snu før det er forseint! Plutselig er du hekta, og det første du gjør om morran er å sjekke SO...

Lenke til kommentar
OMG! La meg ettertrykkelig annmode at jeg ikke er søt og dermed ikke skal bli et offer for Bundy!

8327208[/snapback]

Prøvde på det, men det fungerer ikke... Bundy tåler mye...

8327209[/snapback]

Vi må nok bare alliere oss mot bundy. Jeg vet ikke om bannekreftene til Snorre er sterke nok for å holde bundy unna. Så vi for ty til nevene å håpe på det beste.

Lenke til kommentar
OMG! La meg ettertrykkelig annmode at jeg ikke er søt og dermed ikke skal bli et offer for Bundy!

8327208[/snapback]

Skal du dusje på hw lan? :)

Nei, og jeg skal ha på meg de samme hvitløkssprayede sokkene hele uken. :p Hehe, spørs om jeg i det hele tatt kommer på HW-Lan. Skal såklart forsøke, men jeg kommer ikke til å miste noen såpe i dusjen :p

N-stin:

Send meg en sekspakning pils eller fatøl fra Heineken, Hansa eller noe slikt, så er alt glemt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...