Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skjer ikke mye i SO nå?

8327025[/snapback]

Hvorfor spørre om noe du vet svaret på allerede? Retorisk spørsmål annmoder jeg. Kanskje prøver du å få igang litt aktivitet her igjen? Oi, jeg mestrer vist retoriske spørsmål selv. Ikke dårlig.

Snorre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer ikke mye i SO nå?

8327025[/snapback]

Hvorfor spørre om noe du vet svaret på allerede? Retorisk spørsmål annmoder jeg. Kanskje prøver du å få igang litt aktivitet her igjen? Oi, jeg mestrer vist retoriske spørsmål selv. Ikke dårlig.

Snorre ;)

8327036[/snapback]

Det var poenget mitt... Din geit :tease:

Lenke til kommentar
Riktig L4r5. Et kjent fenomen når det er lite å skrive om, spesielt rundt helligdager da alle journalistene har ferie.

8327111[/snapback]

Hvordan kan det egentlig ha seg at det er mindre å skrive om? Statistisk sett så skjer det like mye i ferier som på andre dager...

Lenke til kommentar

Vel, det er vel strengt tatt ikke mindre å skrive om. Det er bare færre feltjournalister pga. ferier. Dermed må journalistene som sitter på huset skrive om tragiske agurknyheter.

Vi kjenner vel hvernadre strengt tatt ikke. Det vil si, jeg kjenner hvertfall ikke de fleste her inne. Men jeg har et visst intrykk av dem som forumbrukere. Har kun møtt noen få av SO-brukerne personlig.

Edit: De mest aktive her inne har vel flere hundre innlegg om ikke tusen. Enkelte bruker kanskje litt mye av sin tid her inne. Selv er jeg innom hvertfall et par ganger i uken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...