DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nja, ikke morsomt. Hadde jo vært synd hvis hun døde. Får alltid penger fra hun 8324753[/snapback] Det er ikke så morsomt da Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det er ikke så morsomt da 8324759[/snapback] Vel, jeg liker hvertfall å få penger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det er ikke så morsomt da 8324759[/snapback] Vel, jeg liker hvertfall å få penger. 8324761[/snapback] Joda, men når du gleder deg til noen i familien dør slik at du får penger blir det litt feil! Tjen dem selv ftw Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har vært på sykehuset flere ganger, og kun den ene gangen var en anelse morsom. Å våkne opp etter en blindtarm-operasjon proppet full med narkotiske bedøvelsesmidler i kroppen er en underlig følelse. Man er ikke lite sløv heller da. Men strengt tatt var fasten det jævligste. Å sitte i to dager uten å få spise er lite gøy. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 God morgen, folkens. Her sner det...:| Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Morgen SO... hva skjer? 8324776[/snapback] Det vanlige. En haug brukere diskuterer totalt urelevante tema man selv knapt bryr seg om. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har faktisk bare vært alvorlig syk en gang i mitt liv, og da var jeg 4 år og hadde dobbeltsidig lungebetennelse og ikke tålte medisinen jeg fikk. Har faen ikke brekt en arm engang. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Morn! Kake til frokost i dag, mam mam. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 God morgen, folkens. Her sner det...:| 8324780[/snapback] Se på de to forrige sidene og de på det fine været Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Her er det overskyet og kaldt som bare det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har faktisk bare vært alvorlig syk en gang i mitt liv, og da var jeg 4 år og hadde dobbeltsidig lungebetennelse og ikke tålte medisinen jeg fikk. Har faen ikke brekt en arm engang. 8324784[/snapback] Jeg har vært arvorlig syk en gang, dødssyk en annen gang og nærmest drept meg selv ved kvelning ved hjelp av en baguett. Men så skal det nevnes at jeg generelt sett har meget god helse! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg skader meg en hel god del jeg Og er ofte syk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg skader meg en hel god del jeg Og er ofte syk 8324801[/snapback] Samme her, men jeg er aldri syk. Har ved enhver tid 3 blåmerker på kroppen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg skader meg en hel god del jeg Og er ofte syk 8324801[/snapback] Jeg er notorisk uheldig jeg... Blitt påkjørt, kutta meg på hermetikk, fått et eksploderende bål i trynet pluss pluss pluss Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg skader meg en hel god del jeg Og er ofte syk 8324801[/snapback] Om my God! Selvskader! Skal kanskje ikke spøke med slikt, vel vel. Hva er det du gjør for å skade deg selv da? Skating, farlig sykling, noe annet? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hmm, har aldri skadet eller vert noe alvorlig syk noen gang, hmm Husker jeg kanta på min grønne diamant skykkel på en grus bakke med ingenting annet en en shorts på. Skrapa vekk all hud på magen og brystet, og noen heftige skrubbsår på kneet og albuen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Om my God! Selvskader! Skal kanskje ikke spøke med slikt, vel vel. Hva er det du gjør for å skade deg selv da? Skating, farlig sykling, noe annet? 8324814[/snapback] jeg sitr å kuttr mg hver dag lzm! Fra spøk til revolver, jeg jobber på butikk. Tar en del ganger litt varer og da går det ut over henda. Ellers kan de rareste ting skje Endret 7. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har faktisk bare vært alvorlig syk en gang i mitt liv, og da var jeg 4 år og hadde dobbeltsidig lungebetennelse og ikke tålte medisinen jeg fikk. Har faen ikke brekt en arm engang. 8324784[/snapback] Men du er en hypokonder for det, ikke sant? Jeg har brukket armen to ganger, er inne for diabeteskontroll hver kvartal, og ja er generelt flink til å skade meg selv... Har arr på panna, begge albuene knærne fingeren og andre steder... Jeg er virkelig flink til å utvikle skader... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Joda, men når du gleder deg til noen i familien dør slik at du får penger blir det litt feil! 8324765[/snapback] Det finnes ingen gal måtte å få hendene sine på penger. Blowjob anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg