Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ooh. Fancy ^^ Jeg får ezzemezz-zpam fra ei random jente som lurer på hva jeg gjør, hvor gammel jeg er, hvordan jeg ser ut, hvor jeg bor og om jeg vil komme hjem til henne i kveld. *scared* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ooh. Fancy ^^ Jeg får ezzemezz-zpam fra ei random jente som lurer på hva jeg gjør, hvor gammel jeg er, hvordan jeg ser ut, hvor jeg bor og om jeg vil komme hjem til henne i kveld. *scared* 8324190[/snapback] Det er sikkert en pedo. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller ikke: spør om MSN og gi til meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Flott, på 5 minutt ble jeg spurt om jeg var singel, om jeg ville ha dame, om vi skulle prøve å være sammen, om jeg kan møte henne på butikken nå, om jeg kan komme på fest til henne og om vi skal pule. Herre fred. Og bildet hu prøver å sende meg er fucka Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har etter tredje besøk hos medic pga gnagsår fått ordentlig gnagsårplaster Kanskje jeg ska sova litt snart, men ska sørge for at Jonas våkner tidsnok først, tenker jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Sove? Oppskrytt Kan uansett ikke sove før vi har gravd frem bilen, måkt ned til veien og vært ute og kjøpt øl ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har etter tredje besøk hos medic pga gnagsår fått ordentlig gnagsårplaster 8324235[/snapback] Og jeg var med nå slipper jeg å slipe ned huden min mer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gnagsår? Sittesår da eller? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Sove?Oppskrytt 8324242[/snapback] Kjempe Om jeg sover i dag, trenger jeg ikke sova igjen før jeg er hjemme Dessuten tror jeg pc'n min har lyst til å hvile litt.. Og jeg var med nå slipper jeg å slipe ned huden min mer 8324271[/snapback] Wiih. Jeg óg ^^ Gnagsår?Sittesår da eller? 8324278[/snapback] Mja, hadde vel fått gnagsår på høyre håndledd snart, om jeg ikke hadde hatt sportsteip rundt håndleddet og gaffa på bordkanten (tror jeg burde slenge på noe mer av det, though) Også gnagsår på hæla Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har bare en stripe med gaffa, tror ikke det er nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Derfor fant en smart faen opp svettearmbånd Hvis jeg ikke sover i dag, blir jeg skikkelig jævlig når jeg drikker i kveld. Flott ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvorfor snør det i april? Kan noen fortelle meg det? Jeg er så sykelig forbannet her jeg sitter i en kald stue, når jeg egentlig skulle befunnet meg ute, joggende bortover veien med sol i trynet. Istedenfor skal det altså snø. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det nå jeg går ut og tar et bilde med mobilen min og legger det ut her? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Deilig du har det, Dark. Her er det også skyfritt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg tror jeg greide å få med den eneste lille skyen som er her på bildet Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bravo! Hadde det ikke vært for alle trærne foran verandaen, og at jeg ikke finner ledningen til digital kameraet skulle du fått ett bilde av meg og ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg