Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg har bare lyst å dra dit. Se det jeg har sett på film - Har alltid like Amerika av en eller annen grunn så jeg synes det er spennende. :>

Er for meg egentlig samme hva andre synes om Amerika XD Jeg gleder meg uansett ;)

8322225[/snapback]

Amerika er dritmorro. Vært der flere ganger. :) Hvor er det du ska?

8322268[/snapback]

Vi skal fly til New York, men onkel bor i Virginia, så kommer vel til å være der.

Bor 2 hus ovenfor Virginia Beach. Yum! Skal bli deilig å dra på ferie, vekk fra alt kjas og mas her hjemme. :>

Får kanskje besøkt verdens største millitær base i Virginia også, fett!

Lenke til kommentar
hei kaka mi  :love:

8322282[/snapback]

Hello =D

Jeg var med kjekkasen idag. Skryt, skryt. :D

Vi skal fly til New York, men onkel bor i Virginia, så kommer vel til å være der.

Bor 2 hus ovenfor Virginia Beach. Yum! Skal bli deilig å dra på ferie, vekk fra alt kjas og mas her hjemme. :>

Får kanskje besøkt verdens største millitær base i Virginia også, fett!

8322306[/snapback]

Så fett :D NYC er dritkos, du bør glede deg hvis dere skal en tur dit før Virginia.

Lenke til kommentar
Klart det er.  :love:

8322374[/snapback]

også tar du med modell tøsen din dit... jeg er fornærmet... betyr jeg ingenting for deg lenger? var jeg bare en leke du kunne kaste fra deg når du var lei? :cry:

da tar jeg Kittycat med i den andre parken :realmad:

Lenke til kommentar
også tar du med modell tøsen din dit...  jeg er fornærmet... betyr jeg ingenting for deg lenger?  var jeg bare en leke du kunne kaste fra deg når du var lei?  :cry:

da tar jeg Kittycat med i den andre parken :realmad:

8322397[/snapback]

Han ringte meg og lurte på om jeg ville komme ned en tur fordi han lå der og sløva. :cry: Unnskyld, pus. <3333

Jeg skal gjøre det godt igjen. Lover!

Lenke til kommentar
Han ringte meg og lurte på om jeg ville komme ned en tur fordi han lå der og sløva.  :cry:  Unnskyld, pus. <3333

Jeg skal gjøre det godt igjen. Lover!

8322437[/snapback]

greit da... du er tilgitt :) kan jo ikke være sur på deg over lengere tid uansett vettu :love:

men kan jeg få lov til og ta Ida med i parken rett ovenfor hos meg uansett?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...