Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
påske rules bigtime

8320782[/snapback]

Uening. Påske er kjipt. For mye familie og innesitting. Været er elendig, så det går ikke an å finne på noe ute heller.

8320856[/snapback]

Familie er jo kos, bare man ser positivt på det. Jeg er aldri ute uansett, så det er jo bare kos med litt guffent vært.

Her er det leftover indrefilet og pommes frites til middag, etterfulgt av en kveld/natt/morgen-maraton som vil involvere xbox, Futurama og kanskje en film eller to. Alt på en HD-ready 40". Du kan tro jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er litt både og. Blir fort lei av familien, spesielt når man er samlet hver eneste dag i hele påsken.

Å vere litt sjuk er egentlig utrulig kjekt, i alle fall dersom ein går på skule. Spysjuke, derimot, kan eg godt klare meg uten.

8320906[/snapback]

Nja, ikke så kjekt når man går på videregående da. Fraværet kommer på vitnemålet og følger deg resten av livet.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest member-101642
TheGnome: Det er jo bare å si at du hadde kyssesyken når man søker på jobb. Funker bankers, visstnok.

8320927[/snapback]

Det skal jeg huske.

Lenke til kommentar
TheGnome: Det er jo bare å si at du hadde kyssesyken når man søker på jobb. Funker bankers, visstnok.

8320927[/snapback]

Å? Ville ikke ha satset på det!

Kos med ungdomskolen, da var det gøy å være syk, og være hjemme med gyldig fravær.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Heisann, Andeby. Gjør ikke så mye. Hører på musikk og krangler litt i en annen tråd.

Np: Kaizers - Knekker deg til sist

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...