Hashtægg Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Bleh, for en kjedelig påske dette er. Ahhh! skulle ønske at jeg var på tg 8320087[/snapback] Ja og nei. Ja, dette har vært en kjedelig påske. Jeg skylder på været. Sol og alt er det, men hvorfor i huleste må det blåse som bare f! Er jo iskaldt ute. Nei, TG er for nerder. Endret 6. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Helt enig med været! Hva skal man med sol når er fortsatt er kaldt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, TG er for nerder. 8320100[/snapback] Trodde du like nerder jeg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mr.LF: Han mener nok nå, ikke den ene gangen for lenge siden med hun du ikke husker navnet på men som du sverger eksisterer og det var kjempegodt jeg lover deg jeg er ikke jomfru ass. 8320099[/snapback] det der sleit jeg med å tolke. Skriv på nytt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mr.LF: Han mener nok nå, ikke den ene gangen for lenge siden med hun du ikke husker navnet på men som du sverger eksisterer og det var kjempegodt jeg lover deg jeg er ikke jomfru ass. 8320099[/snapback] det der sleit jeg med å tolke. Skriv på nytt? 8320123[/snapback] Det er best skrevet sånn som det, virker som en defensiv gutt som prøver å overtale en gruppe mennesker. "Jeg lover deg, jeg har dame ass. Hun bor i bare i Sverige, traff henne på leir. Jeg lover deg, vi hadde sex ass. Flere ganger. Jeg lover." Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 "Jeg lover deg, jeg har dame ass. Hun bor i bare i Sverige, traff henne på leir. Jeg lover deg, vi hadde sex ass. Flere ganger. Jeg lover." 8320138[/snapback] Ah, jeg minnes kameraten min på barneskolen, som var sammen med hun på hytta. «Ja, jo, hun er fra hytta, da. Vi ses hver sommer og hun soler seg naken, jeg får alltid se på, seriøst» Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Nei, TG er for nerder. 8320100[/snapback] Og Sirlslask som ikke kvalifiseres som nerd engang Faen det er godt å dusje, har ikke dusja på 4 dager elns, bare for å se hvordan det ble når jeg dusja(og ikke hatt en DRITT å gjøre), det var digg. edit: ja, jeg er en liten mini slask Endret 6. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ja, dette har vært en kjedelig påske. Jeg skylder på været. Sol og alt er det, men hvorfor i huleste må det blåse som bare f! Er jo iskaldt ute.8320100[/snapback] Pfff...intet er bra nok for dere hva?Dere har sol og fint vær, hva er problemet? Dere har ikke storm og ræva vær som en stor del av norske landet har så please...quit the whining Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser ut av vinduet, fint være ute, litt overskyet. Men den vinnen gjør det jo så forbanna kaldt! Jeg har lyst å ut, men ingenting å gå ut etter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det er ikke fint vær hvis det blåser, din tard. Her hagler det forresten, men jeg har ikke tenkt meg ut så jeg bryr meg ikke. Ganske lol for de som sitter fast på fjellet. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nå er det fint vær. Bare snøen som ødelegger Jeg vil ha vår! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har fått min andel av dritt været i år. Konstant snø-ing i en hel uke! Måtte skuffe verandaen 3 ganger og taket 1 gang+skuffe naboens tak og veranda. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har fått min andel av dritt været i år. Konstant snø-ing i en hel uke! Måtte skuffe verandaen 3 ganger og taket 1 gang+skuffe naboens tak og veranda. 8320239[/snapback] Snakk om gode naboer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jaja. Fine greier dette her, ja. Hilsen en snikende Hylo(lz)! Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Vi må kanskje bytte om til vinterdekk igjen. Endret 6. april 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Snakk om gode naboer 8320247[/snapback] Fikk 600 for det da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det er ikke fint vær hvis det blåser, din tard. Her hagler det forresten, men jeg har ikke tenkt meg ut så jeg bryr meg ikke. Ganske lol for de som sitter fast på fjellet.8320226[/snapback] Kjeften på deg a snelga.Selvfølgelig kan det være fint vær selv om det blåser! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Pfff...intet er bra nok for dere hva?Dere har sol og fint vær, hva er problemet? Dere har ikke storm og ræva vær som en stor del av norske landet har så please...quit the whining 8320219[/snapback] Nei, jeg kutter ikke ut noe. Slutt å bland deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, jeg kutter ikke ut noe. Slutt å bland deg! 8320263[/snapback] Jeg blander meg ikke jeg kommenterer noe som du legger ut til offentligheten. Tåler du ikke at man kommenterer det så er det ditt problem Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg blander meg ikke jeg kommenterer noe som du legger ut til offentligheten. Tåler du ikke at man kommenterer det så er det ditt problem 8320269[/snapback] Jeje! Whatever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg