Espen pai Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 *kose på* om ikke Caroline er no serlig neste helg, så blir det oss 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 *kose på* om ikke Caroline er no serlig neste helg, så blir det oss 2 8318486[/snapback] Rawr.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hva har dere for planer i dag da? Jeg oppdaterte nettopp bloggen min. Sitter her og drikker pepsi (sunn livsstil, eller hva?). Jeg er litt småforbanna over at S.T.A.L.K.E.R. ikke funker på pcen min. Helvete. Jeg skjønner ikke hva som er galt med PCen. Spillet fryser rett og slett etter få minutter. Jeg har hatt det samme problemet i noen år nå og selv mine datakyndige kompiser klarer ikke å løse det. Utrolig nok funker enkelte spill som WoW helt uten problemer... Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hva har dere for planer i dag da? Jeg oppdaterte nettopp bloggen min. Sitter her og drikker pepsi (sunn livsstil, eller hva?). Jeg er litt småforbanna over at S.T.A.L.K.E.R. ikke funker på pcen min. Helvete. Jeg skjønner ikke hva som er galt med PCen. Spillet fryser rett og slett etter få minutter. Jeg har hatt det samme problemet i noen år nå og selv mine datakyndige kompiser klarer ikke å løse det. Utrolig nok funker enkelte spill som WoW helt uten problemer... 8318537[/snapback] enkelte spill som wow krever ikke spesielt mye pc kapasitet heller da Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jau. Enig der, men til og med spill som CS:S sliter på min maskin. Og det er vel ikke så jævlig krevende? Jaja. Satser på ny pc til høsten. ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tror du kan drite i S.T.A.L.K.E.R hvis CS:S lagger Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sirslask: CS:S lagger ikke og det gjør heller ikke S.T.A.L.K.E.R. Tvert imot. De funker kjempefint sånn sett...det er bare det at den forpulte pcen min krasjer, tilsynelatende uten grunn i de spilla. Og det er det som irriterer meg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ah, sjekket om det er varme elns? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jepp. Det er nok ikke varme som er problemet...aner ikke hva det er. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jepp. Det er nok ikke varme som er problemet...aner ikke hva det er. 8318622[/snapback] Skrur den seg bare av? Sånn helt? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 DJ_Dark: Av og til gjør den det, men som oftest fryser den og lyden begynner å hakke. Kan ikke gjøre annet enn å restarte. :| Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Min bærbare horer skikkelig mot meg. Hver gang jeg åpnet WoW bare skrudde den seg helt av. Så jeg leverte den inn, og er uten egen data i en lang stund.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 PCens veier er uransakelige. Jeg har egentlig gitt opp jeg. Satser som sagt på ny pc til høsten... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 PCens veier er uransakelige. Jeg har egentlig gitt opp jeg. Satser som sagt på ny pc til høsten... 8318668[/snapback] Greia med min data er at den var helt ny! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Huff. Det suger jo. Du har iallfall garanti da...men kjipt å være uten egen pc ja. Kondolerer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Huff. Det suger jo. Du har iallfall garanti da...men kjipt å være uten egen pc ja. Kondolerer. 8318684[/snapback] Hadde hatt den i 1mnd, nå er jeg uten den i 1,5 mnd! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 *kose på* om ikke Caroline er no serlig neste helg, så blir det oss 2 8318486[/snapback] Rawr.. 8318489[/snapback] Haha, skal du være med på Elsker, Chris? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Haha, skal du være med på Elsker, Chris? 8318787[/snapback] Å hjelp..! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 *vekke SO fra de døde* 8319067[/snapback] Hei,..vil du vite en hemmelighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg