Faris Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Siden ekornet prompa i tomatsuppen 8317707[/snapback] Jaja, vi trenger ikke å være frekke da. Bare lurte på hvorfor i all verden trevakt skulle nevne meg? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Siden ekornet prompa i tomatsuppen 8317707[/snapback] Jaja, vi trenger ikke å være frekke da. Bare lurte på hvorfor i all verden trevakt skulle nevne meg? 8317728[/snapback] Er ikke frekk jeg, bare glad jeg Ikke noe personelig, men den prompen til ekornet lukta! Hushameg. Nå er jeg faktisk for trøtt , natta folkens!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Da burde du prøve da. Er vistnok et veldig bra studentsamfunn der oppe også 8317695[/snapback] Ja! Håper så inderlig jeg kommer inn dit. Selvom det er en stund til da 8317717[/snapback] Oi, er du ikke eldre :-O Glemte at du ikke kom inn på Møllers når vi var der på treffet jeg, men trodde i det minste du ble 18 i år Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Oi, er du ikke eldre :-OGlemte at du ikke kom inn på Møllers når vi var der på treffet jeg, men trodde i det minste du ble 18 i år 8317750[/snapback] Neh, er nok ikke eldre enn 16. Jeg blir 17 da! Men det at du trodde at jeg var eldre sier sitt. Haha..Huff Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du så eldre ut ihvertfall. Men det får bare vært. Jeg køyer nå. Natta folkens. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fordi du var i lista nederst på siden Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, jeg sier takk for meg. Var hyggelig med en samtale som gikk over en side i denne tråden og som ikke gikk ut på tøsing eller drittslenging etc. Natta! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, godnatt folkens. Eller, ikke god natt. Men jeg starter på Harry Potter 6 på norsk ikveld ( grøss og gru ) og skal være ferdig til imorgen. God natt Noreg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Da har man spilt HL1:DM for første gang på flere år. Utrolig artig. Har savnet å spille Half-Life. Bringer tilbake minner fra ungdomskolen da vi rigga opp LAN og satt å kjedet oss og fant ut at vi skulle spille HL...fy faen så man klikket mongo og styrte. Zeh good times. *sukk* Under ei uke igjen nå. Lengter. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg spillte GTA 2 for første gang på mange år. Det er gøy med koder. Men jeg vil ha tanks Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Faen rydda rommet for 3 dager siden og nå ser det like jævlig ut igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Faen rydda rommet for 3 dager siden og nå ser det like jævlig ut igjen. 8317902[/snapback] Samme her.. Sånn er det når man er et svin. Tror jeg ikke har dusja på 4 dager, og kaster bare søpplet på gulvet. Da får jeg vertfall noe å gjøre om noen dager. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg spilla Hitman isted. Det var horrible, de kjente meg igjen til tross for mine snedige forkledninger. Til sist trykka jeg restart ved et uhell og all min progress ble fiasko. I hate it I hate it! Grææh! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser du enda er våken på denne tiden av døgnet, b-real. Skjer i natten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vi har vel på en måte et lan her...dog, er ikke så fryktelig mye lan-aktiviterer som skjer. En der? Er du på TG elns? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, ikke noe TG på meg. Ligger her under dyna å ser på litt Angry video game nerd, men tror jeg skal se en ny episode av Heroes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Skal ta å kjøre hjem jeg også. Er litt usikker på om jeg skal på jobb i dag eller om det var i morgen jeg skulle på jobb. Blir drit hvis jeg skal på jobb i dag for da må jeg nesten vurdere å døgne. Blah....hvorfor kan man ikke ha en normal døgnrytme? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fordi det er påske og man føler ikke for det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fordi det er påske og man føler ikke for det? 8318243[/snapback] Fordi hverdagen min er slik. Jeg tror ikke jeg har hatt en uke siden man gikk på skole (noe som er maaaaange maaange år siden) at man har stått opp om morgenen og lagt seg i fornuftig tid. jaja..da stakk man. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hmm, kom tilbake fra en god natts søvn og der virker ikke tastaturet mitt. Alle jeg sitter med sover (/er på sykehus), har tatt et annets keyboard no.. Men shh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg