Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden ekornet prompa i tomatsuppen :)

8317707[/snapback]

Jaja, vi trenger ikke å være frekke da. Bare lurte på hvorfor i all verden trevakt skulle nevne meg? :ermm:

8317728[/snapback]

Er ikke frekk jeg, bare glad jeg :) Ikke noe personelig, men den prompen til ekornet lukta! Hushameg.

Nå er jeg faktisk for trøtt :dontgetit: , natta folkens!! ;)

Lenke til kommentar
Da burde du prøve da. Er vistnok et veldig bra studentsamfunn der oppe også :)

8317695[/snapback]

Ja! Håper så inderlig jeg kommer inn dit. Selvom det er en stund til da :p

8317717[/snapback]

Oi, er du ikke eldre :-O

Glemte at du ikke kom inn på Møllers når vi var der på treffet jeg, men trodde i det minste du ble 18 i år ;)

Lenke til kommentar
Oi, er du ikke eldre :-O

Glemte at du ikke kom inn på Møllers når vi var der på treffet jeg, men trodde i det minste du ble 18 i år  ;)

8317750[/snapback]

Neh, er nok ikke eldre enn 16. Jeg blir 17 da! Men det at du trodde at jeg var eldre sier sitt. :cool:

Haha..Huff

Lenke til kommentar

Da har man spilt HL1:DM for første gang på flere år. Utrolig artig. Har savnet å spille Half-Life.

Bringer tilbake minner fra ungdomskolen da vi rigga opp LAN og satt å kjedet oss og fant ut at vi skulle spille HL...fy faen så man klikket mongo og styrte.

Zeh good times.

*sukk*

Under ei uke igjen nå. Lengter.

Lenke til kommentar

Jeg spilla Hitman isted. Det var horrible, de kjente meg igjen til tross for mine snedige forkledninger.

Til sist trykka jeg restart ved et uhell og all min progress ble fiasko. :love: I hate it I hate it!

Grææh!

Lenke til kommentar

Skal ta å kjøre hjem jeg også.

Er litt usikker på om jeg skal på jobb i dag eller om det var i morgen jeg skulle på jobb. Blir drit hvis jeg skal på jobb i dag for da må jeg nesten vurdere å døgne. Blah....hvorfor kan man ikke ha en normal døgnrytme?

Lenke til kommentar
Fordi det er påske og man føler ikke for det? :wee:

8318243[/snapback]

Fordi hverdagen min er slik. Jeg tror ikke jeg har hatt en uke siden man gikk på skole (noe som er maaaaange maaange år siden) at man har stått opp om morgenen og lagt seg i fornuftig tid.

jaja..da stakk man.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...