Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Det er Mammaen min også :( Ekstremt overbeskyttende, men det er vel på en måte positivt det og da. Men nå tror jeg hu bare er glad på mine vegne for at jeg skal begynne på en skole jeg vil virkelig gå på.

8317614[/snapback]

Å bo på Folkehøgskole er jo inkludert i prisen da, så du komemr nok til å klare deg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Mammaen min også :( Ekstremt overbeskyttende, men det er vel på en måte positivt det og da. Men nå tror jeg hu bare er glad på mine vegne for at jeg skal begynne på en skole jeg vil virkelig gå på.

8317614[/snapback]

Å bo på Folkehøgskole er jo inkludert i prisen da, så du komemr nok til å klare deg :p

8317621[/snapback]

Jeg klarer meg alltid, det vet du godt Glenn :thumbup:

Lenke til kommentar
Har lyst til å flytte vekk jeg å, men da mister jeg alle de gode kompisene mine her :/

8317612[/snapback]

Skal ikke de vekk og studere?

8317614[/snapback]

Overbeskyttsomhet er slit :ermm: Pappa er helt omvendt. Så blir en slags balanse, men samtidig. Det blir litt for mye noen ganger.

Haha, trodde du mente at moren din hadde anbefalt deg å gå på Danvik :!:

My bad :(

8317618[/snapback]

Hehe. Hvor i huleste er Danvik?

Lenke til kommentar
Haha, Danvik er en medie skole i Drammen :p

8317641[/snapback]

Ahaa! Neh, mamma ville aldri anbefalt media. Hun vil at jeg skal bli ingeniør, eller studere medisin.

Men hun er også for forslaget mitt om psykologi.

8317657[/snapback]

Åja, nei det hadde blitt for sterk kost for meg :(

Tror jeg holder meg til Mediaen jeg! Selvom Psykologi kunne sikkert vært litt innteresant.

Lenke til kommentar
Åja, nei det hadde blitt for sterk kost for meg :(

Tror jeg holder meg til Mediaen jeg! Selvom Psykologi kunne sikkert vært litt innteresant.

8317662[/snapback]

:wee: virker interessant ja.

Psykologi ja. Har en søster som studerer det.

8317663[/snapback]

Hvor og hva synes hu? :D

Lenke til kommentar
Psykologi ja. Har en søster som studerer det.

8317663[/snapback]

Hvor og hva synes hu? :D

8317669[/snapback]

Tror hun liker seg ganske godt, men er vist et relativt vanskelig studie, om du ikke elsker å gjøre alle leksene dine.

edit:

ntnu

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Hehe, ser så utrolig mange studenter på jobben som sitter med hodet i hendene over en bok de hater og et desperat uttrykk i ansiktet. Frister så lite å studere, men man føler man "må." Gjør ihvertfall jeg.

8317692[/snapback]

Hehe, de vil vel få seg bra utdannelse. Forståelig.

Da burde du prøve da. Er vistnok et veldig bra studentsamfunn der oppe også :)

8317695[/snapback]

Ja! Håper så inderlig jeg kommer inn dit. Selvom det er en stund til da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...