Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Virker som det foregår en stille protest mot det MrLeftfield sa tidligere - men folk, en kan jo finne en gylden middelvei. ;)

8313916[/snapback]

Kom med en annen idé, smartass?

Aww, nå må jeg bli brun. Laters.

Endret av barely_amused
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har knekkebrød noen gang vært spennende? Jeg synes hvertfall ikke det, men det er helt greit hvis jeg må ha vomfyll.

8313913[/snapback]

Jeg finner det svært interessant. Jeg føler meg sunn når jeg eter det.

Virker som det foregår en stille protest mot det MrLeftfield sa tidligere - men folk, en kan jo finne en gylden middelvei. ;)

8313916[/snapback]

Jeg synes det er spennde å snakke om kosthold. Men i andre tråder om det er det så lite liv så.

Lenke til kommentar

8313916[/snapback]

Kom med en annen idé, smartass?

8313922[/snapback]

Hva var det for en tone å ta? :love:

Kom med en annen idé? :dontgetit:

Anyhow, tan well. :wee:

Lenke til kommentar

8313916[/snapback]

vel. Jeg bare ytret min mening, jeg. Hva folk velger å gjøre med det, spiller ingen rolle for meg. Protest eller ei, i /care.

Jeg bare fikk inntrykk av at det er kun en fast gruppe her i SO som snakker, og hva de snakker om = gjelder. Jeg ser at det er mange som stikker innom, men tør ikke å si ett ord fordi den "veletablerte gjengen" har tronen. De blir som regel ignorert liksom.

Lenke til kommentar

8313946[/snapback]

Ingen blir ignorert av meg.

Men jeg blir ofte ignorert.

Meen, måå vi ta den diskusjonen nå? Kan vi ikke ta en Knut Erik og bare være glade :wee: Det er ferie dere, heelt til onsdag (for min del)

8313954[/snapback]

siste dag av opplæringen for meg i dag ;) Jeg har fått meg ny jobb :D Nå skal jeg snurre kino, selge billetter og sette opp mindre lydanlegg for folk. SCHWEEET.

Lenke til kommentar
MrLeftfield: Gratulerer! Høres ut som et veldig ok yrke. ;)

8313971[/snapback]

å trooo meg, jeg grein nesten når jeg fikk vite at jeg fikk stillingen. Jeg satt i nesten 1år i kassa på OBS, herpa ryggen min og må gå til kyropraktor. Jeg er bare så jævlig glad for at jeg slutta der og får nå ordentlig menneskelig arbeidsmiljø. Mer lønn får jeg og, noe som ikke skader helt når en er småfattig student :p

Lenke til kommentar

Her har du forskjellige typer hoder til skrutrekkeren KittyCat:

Må innrømme at jeg er veldig fan av TORX

(a) Flatjern

(b) Phillips

( c) Pozidriv

(d) Torx

(e) Hex

(f) Robertson

(g) Tri-Wing

(h) Torq-Set

(i) Spanner