Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende jeg er bare jævlig gretten i dag og har null toleranse whatsoever, men jeg føler at SO er blitt i bunn og grunn lite interessant og kvalmt.

Til og med kvaliteten på "tøsing" har synki. Nå er det mest "desp" flørting og tøsing, for så å si "men jeg kødda jo!" o.l.

Overdreven mengde diskusjoner om bæsj og hva man liker å ha i analen etc etc.

'Ææih. Er ikke min dag i dag, føler jeg.

Lenke til kommentar
Kan hende jeg er bare jævlig gretten i dag og har null toleranse whatsoever, men jeg føler at SO er blitt i bunn og grunn lite interessant og kvalmt.

Til og med kvaliteten på "tøsing" har synki. Nå er det mest "desp" flørting og tøsing, for så å si "men jeg kødda jo!" o.l.

8313745[/snapback]

What goes up, must come down, lzm!

Lenke til kommentar

8313745[/snapback]

Jeg er så forbanna enig.

Lenke til kommentar
Tviler på at det skjer, bare vent til sirslask blir kjønnsmoden.. Da blir det mye tøsing.

8313765[/snapback]

da ber jeg Ueland om ban. Eller, så blir det enten meg eller SirSlask :p Men mest sannsynlig meg. I og med at det ikke er noe særlig å hente i SO lenger. SO6 er blitt.....jeg veit ikke hva det har blitt engang, for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar
da ber jeg Ueland om ban. Eller, så blir det enten meg eller SirSlask :p Men mest sannsynlig meg. I og med at det ikke er noe særlig å hente i SO lenger. SO6 er blitt.....jeg veit ikke hva det har blitt engang, for å være helt ærlig.

8313778[/snapback]

Den har blitt noe de eldre SOene ikke var.

Lenke til kommentar

Ser ut som gamle kulemusa mi kaster inn håndkleet nå. Blir nesten sentimental av å kaste den. Seks år med knakende god innsats, men nå er det altså over.

*bestille turbohacks 4000 laserüber cs hs kit fra komplett*

:(

og MrLeftfield, jeg er enig med deg fyi.

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Sååh...

Hvordan er været? Hva synes dere om politikk og sånt? Visste dere at Wasa sport + knekkebrød smaker vidunderlig?

8313836[/snapback]

Åååh, du er så tam Demille. Været er herlig her :D. Knekkebrød suger arse.. Vent, er ikke Wasa sport et knekkebrød? Så egentlig, knekkebrød + knekkebrød smaker vidunderlig :ohmy:.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...