Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter på MSN hele dagen på skolen. Det vi lærer er så lett at man knapt trenger å følge med

7367130[/snapback]

Det er det som er problemet. Mangelen på utfordringer på skolen.

7367149[/snapback]

Riktig, riktig. Problemet er jo at jeg ikke er interessert i utfordringer i historie, geografi, samfunnslære og norsk. Og jeg er over middels interessert i disse fagene.

Realfagene kan du ikke si at vi mangler utfordringer i, der jobber jeg som faen.

Lenke til kommentar
Det er bra. Blir skremt hvor mye tid dere får på pc på skolen.

Bruker ikke pc så mye på min, men det er like greit, så lærer jeg mer. :)

7367040[/snapback]

Føler absolutt ikke at jeg nødvendigvis lærer så mye mer hvis jeg ikke sitter på nett. Timene er så uinteressante uansett.

7367080[/snapback]

Jeg har ikke følt en faktisk utfordring på skolen på lenge.

VK1 og VK2 har i bunn og grunn eksistert mest for å ha noe å gjøre før jeg får meg jobb. Har ingen følelse av å lære.

Lenke til kommentar

Det er egentlig bra og føle at ting går enkelt på skolen. Det kan bli litt kjedelig, men du får i værtfall gode karrakterer. Det blir nok av utfordringer senere i skolegangen.

Kunne ønske jeg taklet skolen like lett.

herr brun : :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
krage83 er søt.

Når 90% av de som henger i SO på denne tiden av døgnet går på skole eller er i en alder hvor mange bekjente går på skole, de føler at de burde gått på skole eller nettopp har sluttet på skolen så blir det mye diskusjon om skole. Get over it.

7367228[/snapback]

Yey 2 av 4 riktige! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...