Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har det skjedd mange ganger at folk har våkna opp i senga di og lurt på hvor de var eller?  :ph34r:

8310596[/snapback]

Jeg blir litt klepto i fylla. :whistle:

Har for vane å plukke med meg akkurat det jeg vil, alt fra lightere til veiskilt.

Er en grunn til at jeg ikke drikker meg hinsides så ofte. xD

(Neida, planen var at begge guttene skulle sove over hos meg, men ikke jenten, fordi hun bor et steinkast vekke fra meg, liksom9

Lenke til kommentar
Hørte om det der. Helt idiotisk at folk kan gjøre sånt :omg: .

English breakfast tea! Yum.

8310552[/snapback]

Vel, man gjorde det med Jannis15 i gode gammle SO1 (eller var det SO2? o.O) så jeg skal ikke prate for høyt egentlig. Dog ting var litt annerledes da..

8310594[/snapback]

gode gamle tider, heter det. Selv joina jeg SO i versjon 3 (eller på slutten av 2ern tror jeg)

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke fyllesjuk, så det var helt fint ^^

Verre på kompisen min som våkna i min seng og lurte på hvor faen han var, og ikke fant ut av det før han gikk ut og ned og så at mamma satt i stuen. :p

og det siste jeg hørte fra venninna mi dagen derpå var; "Det der skal vi gjenta! Men.. Ikke i like store mengder". Og han tredje kompisen tror jeg lå med ispose på hauet til utpå ettermiddagen.

8310575[/snapback]

Det slår ikke en på kollega!

Han hadde fest og våkna langt ut på dagen, da lå 5-6 venner i stua og sov.

Han tusla opp og skulle på do, men dassen var full av dritt, men ikke noe papir!

Han ropte og skrek til de andre hvor jævla discusting det var og regna med at det var borte når han kom ut fra rommet sitt igjen.

Når han lukket døra si så han bremsespor i senga og det gikk opp for han hvem som hadde glemt å tørke seg på dass... :D

Lenke til kommentar
Det slår ikke en på kollega!

Han hadde fest og våkna langt ut på dagen, da lå 5-6 venner i stua og sov.

Han tusla opp og skulle på do, men dassen var full av dritt, men ikke noe papir!

Han ropte og skrek til de andre hvor jævla discusting det var og regna med at det var borte når han kom ut fra rommet sitt igjen.

Når han lukket døra si så han bremsespor i senga og det gikk opp for han hvem som hadde glemt å tørke seg på dass... :D

8310634[/snapback]

Selveid er veleid :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...