Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

omg, her ikke spilt wow på noen måneder og bestemte meg for å få det instalert igjen..

Etter 3/4 patchen logger jeg på for å begyne på den 5. (eller forhåpentlig vis spille:P) og da får jeg beskjed om at jeg er banna Oo

Hadde det ikke vert for at de lager så kule spill hadde blizzard sitti like under windows på hat lista mi akkuratt nå>:

Lenke til kommentar

omg, her ikke spilt wow på noen måneder og bestemte meg for å få det instalert igjen..

Etter 3/4 patchen logger jeg på for å begyne på den 5. (eller forhåpentlig vis spille:P) og da får jeg beskjed om at jeg er banna Oo

Hadde det ikke vert for at de lager så kule spill hadde blizzard sitti like under windows på hat lista mi akkuratt nå>:

Lenke til kommentar

8309966[/snapback]

Vi hørte deg første gangen.

Det er et tegn på at du burde gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...