Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.  Hva heter programmet som jeg kan klippe ut private bilder og setter inne ei annen fin bilde som bakgrunn?

på forhånd takk!

8307133[/snapback]

Kunne du spesifisert deg litt mer?

Photoshop du snakker om?

EDIT:

Om dette er å hjelpe, så si ifra. Da blir det fjernet.

8307150[/snapback]

kan du gjør sånn i photoshop?

http://youtube.com/watch?v=UEX3Vm2J2xU

her er videoklipp, spor filmen fram til 01:08 der kan du se hva jeg snakker om :)

Lenke til kommentar
Er ikke support når du spør om hjelp med andre threads på forumet da?

8307183[/snapback]

Iflg. førstepost: (der reglene står)

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov!

Lenke til kommentar
* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov!

Lenke til kommentar
Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet.

Man skal hverken slenge ut link til tråd, eller spørre direkte i SO :p

husker jeg lå å vred meg på gulvet av smerte da det var som værst i SO før.

Var 40% support.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet.

Man skal hverken slenge ut link til tråd, eller spørre direkte i SO :p

husker jeg lå å vred meg på gulvet av smerte da det var som værst i SO før.

Var 40% support.

8307216[/snapback]

40%?

AUCH!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...