SnittLeif Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Sikker nei, er du gal?dette er bare noe jeg kan anta, egentlig. Eneste logiske forklaringen jeg fant på den problemstillingen din, såå. 8307172[/snapback] Hva skal man med å være sikker? Men det virka plausibelt nok. Takk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er ikke support når du spør om hjelp med andre threads på forumet da? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei. Hva heter programmet som jeg kan klippe ut private bilder og setter inne ei annen fin bilde som bakgrunn? på forhånd takk! 8307133[/snapback] Kunne du spesifisert deg litt mer? Photoshop du snakker om? EDIT: Om dette er å hjelpe, så si ifra. Da blir det fjernet. 8307150[/snapback] kan du gjør sånn i photoshop? http://youtube.com/watch?v=UEX3Vm2J2xU her er videoklipp, spor filmen fram til 01:08 der kan du se hva jeg snakker om Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ååh, måtte ha en SO pause i jobbingen. Hei ! 8307169[/snapback] Hei hei! Vi har alle savnet deg.. Jeg har jobb-pauser i SO-ingen min Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er ikke support når du spør om hjelp med andre threads på forumet da? 8307183[/snapback] Iflg. førstepost: (der reglene står) * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er ikke support når du spør om hjelp med andre threads på forumet da? 8307183[/snapback] Jo, det står i den teksten biril quota Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Var jo ikke det han spurte om i det hele tatt. Da regnes vel ikke det som support? *kverrulere* Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Man skal hverken slenge ut link til tråd, eller spørre direkte i SO husker jeg lå å vred meg på gulvet av smerte da det var som værst i SO før. Var 40% support. Endret 4. april 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg tror tråden hans hadde blitt stengt. "hva heter det der programmet der man kan gjøre sånne ting med filmer og bilder og sånn, sånn som 1.08 minutter ut i denne videoen. *link*" Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Man skal hverken slenge ut link til tråd, eller spørre direkte i SO husker jeg lå å vred meg på gulvet av smerte da det var som værst i SO før. Var 40% support. 8307216[/snapback] 40%? AUCH! Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 noen andre enn meg som synes rise against er kult? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Rage against the machine? Ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 noen andre enn meg som synes rise against er kult? 8307247[/snapback] RATM? ja, evigkult Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Han skrev virkelig RISE, da. Men jeg liker Rage Against The Machine ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det står ganske så klart hva som er lov og hva som ikke er lov. Viser bare enda en gang at dere ikke leser reglene. Se på første side hvis dere er usikker, værre er det ikke. Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Rage against the machine? Ja, selvfølgelig. 8307262[/snapback] nei, kult det og, men jeg mente faktisk rise against... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Aldri hørt om. Hva er det? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Han skrev virkelig RISE, da.Men jeg liker Rage Against The Machine ^^ 8307271[/snapback] Det var det med rise jeg også så^^ Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hører på Killing in the name of as we speak, faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg