Mirror Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har finsk og samisk blod i årene . Har bare møtt koselige bergensere jeg da. *Ulykkelig* 8306882[/snapback] Finner er råkule, du får finne fram vodkaen og gitaren og skape et folk-metal band! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg klarer å si helvete på et halvt sekund, jeg. Men så snakker jeg også ekstremt fort. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg klarer å si helvete på et halvt sekund, jeg.Men så snakker jeg også ekstremt fort. 8307007[/snapback] Impressive! ;D Btw.. RØYKPAUSE! *juble for meg selv* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg er to tredeler Godfjerding, og en tredel Sortlending Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 NP: Pochahontas - Colors of the wind Elsker den sangen. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Når man er inne på hva man er.. 1/4 Tysk, 1/4 Haugesunder, 1/4 fra Råde, og den siste firedelen fra Oslo. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Apropos hva man er. Det er noe jeg ikke skjønner og egentlig trenger forklaring på. Kristanna Loken, kjent fra Terminator 3, har som alle oss andre 4 besteforeldre. Alle er, ifølge IMDB, norske, men hun er visst bare halvt norsk og halvt amerikansk. Hvordan i alle dager er dette mulig? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg liker faktisk dansk. Av og til har jeg problemer med å skjønne hva de sier, men ejg syntes det er deilig å lese. 8306977[/snapback] Jeg har en fetisj for svenske og språket deres *sikle på svenske gutter* ^^ Jeg har finsk og samisk blod i årene . Har bare møtt koselige bergensere jeg da. *Ulykkelig* 8306882[/snapback] Finner er råkule, du får finne fram vodkaen og gitaren og skape et folk-metal band! 8307004[/snapback] Finsk metal! <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Alle fire besteforeldrene er norske, men ene besteforeldreparet emigrerte til USA, mens de andre fikk barn i Norge, så emigrerte ungen deres til USA? ..Pure guessing, men.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Alle fire besteforeldrene er norske, men ene besteforeldreparet emigrerte til USA, mens de andre fikk barn i Norge, så emigrerte ungen deres til USA? ..Pure guessing, men..8307078[/snapback] Men alikevel så må da hun være helt norsk? Jeg forstår ikke det her jeg. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Alle fire besteforeldrene er norske, men ene besteforeldreparet emigrerte til USA, mens de andre fikk barn i Norge, så emigrerte ungen deres til USA? ..Pure guessing, men.. 8307078[/snapback] Hvem snakket du til? Quote FTW Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Gidder ikke quote. Oo And you can't make me. @Snittleif: Det kreves ikke mer enn en generasjon for å si at du er fra det landet du bor i. Altså, selvom besteforeldrene dine er norske, så lenge de fødte ungen sin (hypotetisk sett din far) i USA så er HAN amerikaner, selvom besteforeldrene dine ikke er det. Og da blir du og halvt amerikaner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har finsk slekt på min farsside Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei. Hva heter programmet som jeg kan klippe ut private bilder og setter inne ei annen fin bilde som bakgrunn? på forhånd takk! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Apropos hva man er. Det er noe jeg ikke skjønner og egentlig trenger forklaring på. Kristanna Loken, kjent fra Terminator 3, har som alle oss andre 4 besteforeldre. Alle er, ifølge IMDB, norske, men hun er visst bare halvt norsk og halvt amerikansk. Hvordan i alle dager er dette mulig? 8307068[/snapback] ... "Unnskyld meg, frøken, men har du litt amerikaner i deg?" - Nei...? "Vil du ha litt?" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 @Snittleif: Det kreves ikke mer enn en generasjon for å si at du er fra det landet du bor i. Altså, selvom besteforeldrene dine er norske, så lenge de fødte ungen sin (hypotetisk sett din far) i USA så er HAN amerikaner, selvom besteforeldrene dine ikke er det. Og da blir du og halvt amerikaner.8307118[/snapback] Kilde? Men hvis dette er noe du er sikker på så forsto jeg det plutselig mye mye bedre. takk Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Hei. Hva heter programmet som jeg kan klippe ut private bilder og setter inne ei annen fin bilde som bakgrunn? på forhånd takk! 8307133[/snapback] Kunne du spesifisert deg litt mer? Photoshop du snakker om? EDIT: Om dette er å hjelpe, så si ifra. Da blir det fjernet. Endret 4. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ååh, måtte ha en SO pause i jobbingen. Hei ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 @Snittleif: Det kreves ikke mer enn en generasjon for å si at du er fra det landet du bor i. Altså, selvom besteforeldrene dine er norske, så lenge de fødte ungen sin (hypotetisk sett din far) i USA så er HAN amerikaner, selvom besteforeldrene dine ikke er det. Og da blir du og halvt amerikaner.8307118[/snapback] Kilde? Men hvis dette er noe du er sikker på så forsto jeg det plutselig mye mye bedre. takk 8307148[/snapback] Sikker nei, er du gal? dette er bare noe jeg kan anta, egentlig. Eneste logiske forklaringen jeg fant på den problemstillingen din, såå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei. Hva heter programmet som jeg kan klippe ut private bilder og setter inne ei annen fin bilde som bakgrunn? på forhånd takk! 8307133[/snapback] * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov! Neste person som kommer inn i dag og spør om support FÅR en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg