Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Midting, faktisk. Som da betyr?

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Bergen, så jeg er ikke søring. Triste greier, det der.

8306826[/snapback]

lol den var fin ;)

8306834[/snapback]

Jeg er fra Sandefjord - Vestfold og hva dere enn måte syntes om det, trives jeg godt her :)

Lenke til kommentar

Misunnelig? Hah, ikke narr meg til å le.

Nei jeg prater med X antall bergensere daglig og jeg kan trygt utifra mine egne erfaringer si at de er de mest frekke, uforskammede, mest idiotiske av den norske befolkningen vi har i Norge.

Dog, dette gjelder selvsagt ikke alle da, men prosentvis så...ja..dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg bor på Finnås, Bømlo.

Begge foreldrene mine er født her, og 7 generasjoner opp, finner vi en fyr med navn Jon av Finnås.

Men har slekt innenfor de syv generasjonene som kommer fra Haugesund da, men slekta har holdt seg i området ganske så lenge.

Lenke til kommentar
Jeg bor på Finnås, Bømlo.

Begge foreldrene mine er født her, og 7 generasjoner opp, finner vi en fyr med navn Jon av Finnås.

Men har slekt innenfor de syv generasjonene som kommer fra Haugesund da, men slekta har holdt seg i området ganske så lenge.

8306955[/snapback]

innavl!

Demille: Hei :) spille dam?

Endret av Hoenheim
Lenke til kommentar
Misunnelig? Hah, ikke narr meg til å le.

Nei jeg prater med X antall bergensere daglig og jeg kan trygt utifra mine egne erfaringer si at de er de mest frekke, uforskammede, mest idiotiske av den norske befolkningen vi har i Norge.

Dog, dette gjelder selvsagt ikke alle da, men prosentvis så...ja..dessverre.

8306880[/snapback]

Sure bergensere på fylla (=bergensere som har sett Brann tape endå ein kamp i serieinnspurten) er faktisk noke av det morsomste du finner. :!:

Trur også det er de einaste folkeslaget i verden som bruker meir enn fem sekunder på å uttale ordet "HELVETE!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...