MrBjoern Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det å rydde rommet er en "morsom" jobb, snart ferdig da Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Og jeg skal begynne med hypnoterapi, om pappa får viljen sin... Pathman 7441022[/snapback] Det så utrolig lite seriøst ut spør du meg... Endret 6. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har lyst på sånn rosa heile tingen... til psp da Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 God natt folkens, Skogli tar en tidlig kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og jeg skal begynne med hypnoterapi, om pappa får viljen sin... Pathman 7441022[/snapback] Det så utrolig lite seriøst ut spør du meg... 7441265[/snapback] Veit, men pappa snakka med fyren i går. Selv om sida ser max useriøs ut, så er fyren max seriøs. Og det er pappas jobb å vite sånt og velge om fyren skal få jobbe videre eller ei. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Faen i svarte helvete Nå skal liksom alle ansatte i butikken gå rundt som noen tullinger med nisselue på huet frem til julaften. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så koselig ^^ nisseluer er så oppmuntrende Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så koselig ^^nisseluer er så oppmuntrende 7441735[/snapback] Faen jeg vil ikke stå der og bli driti ut. Faen heller Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så Borat igår. Genial film. :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Faen i svarte helvete Nå skal liksom alle ansatte i butikken gå rundt som noen tullinger med nisselue på huet frem til julaften. 7441706[/snapback] Haha! Da skal jeg stikke innom og le av deg! :!: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er ferdig med å øve på del en til muntlig engelsk, imorra skal jeg øve på del to Sånn bare at dere vet det... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Faen i svarte helvete Nå skal liksom alle ansatte i butikken gå rundt som noen tullinger med nisselue på huet frem til julaften. 7441706[/snapback] Haha, så utrolig kult for alle andre enn deg. xD Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så Borat igår. Genial film. :!: 7441744[/snapback] De har tatt den av kinoen her for jeg fikk sett den. Faar vel kjope den i senere. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Som Steffyboy sa "så utrolig kult for alle andre enn deg". Åååh jeg må få ut aggresjonen på et eller annet her i nærheten. Ender vel med at jeg ikke kommer til å bruke den Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg er ferdig med å øve på del en til muntlig engelsk, imorra skal jeg øve på del to Sånn bare at dere vet det... 7441768[/snapback] Vel, den jevlige liberale sosialisten av en sensor gav meg 4 i engelsk muntlig til eksamen i tiendeklasse.. Til orientering er jeg ranket som nummer 3 i min English Honors Class for oyeblikket.. 98 %... EDIT:Tiende klasse muntlig engelsk hadde temaet miljo... Joachim er et miljosvin, og han vet det. Endret 6. desember 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jokke: Eid! #support fjernet# Endret 6. desember 2006 av Aalton Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jokke: Eid! #support fjernet# 7441878[/snapback] Veit ikke hvem som ble eid jeg Hmm, er det noen her som skal handle wii 8 desember? Endret 6. desember 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vel, den jevlige liberale sosialisten av en sensor gav meg 4 i engelsk muntlig til eksamen i tiendeklasse.. Til orientering er jeg ranket som nummer 3 i min English Honors Class for oyeblikket.. 98 %... EDIT:Tiende klasse muntlig engelsk hadde temaet miljo... Joachim er et miljosvin, og han vet det. 7441828[/snapback] Så lenge du vet at du er et miljøsvin og kan forklare hvorfor og hva du gjør feil, bør vel ikke det ha noe å si på karakteren? Men, men, liberale sosilalister kan jo være en utfordring. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Yes yes yes, jeg har nett på hybelen Var faen så nervøs når linuxpcen ikke klarte å koble seg til, men det fungerer nå *puste lettet ut, mens man fortsetter å pakke ut* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Vel, den jevlige liberale sosialisten av en sensor gav meg 4 i engelsk muntlig til eksamen i tiendeklasse.. Til orientering er jeg ranket som nummer 3 i min English Honors Class for oyeblikket.. 98 %... EDIT:Tiende klasse muntlig engelsk hadde temaet miljo... Joachim er et miljosvin, og han vet det. 7441828[/snapback] Ahh, i tiende muntlig eksamen engelsk fikk jeg 6. Det var kos husker jeg. Tviler jeg får så bra nå =/ ...Jah! Så, skal noen noe gøy i jula?! Jeg skal hvile meg. Endret 6. desember 2006 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg