Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg skal begynne med hypnoterapi, om pappa får viljen sin...

Pathman :D

7441022[/snapback]

Det så utrolig lite seriøst ut spør du meg...

7441265[/snapback]

Veit, men pappa snakka med fyren i går.

Selv om sida ser max useriøs ut, så er fyren max seriøs.

Og det er pappas jobb å vite sånt og velge om fyren skal få jobbe videre eller ei.

Lenke til kommentar
Jeg er ferdig med å øve på del en til muntlig engelsk, imorra skal jeg øve på del to :(

Sånn bare at dere vet det...

7441768[/snapback]

Vel, den jevlige liberale sosialisten av en sensor gav meg 4 i engelsk muntlig til eksamen i tiendeklasse.. Til orientering er jeg ranket som nummer 3 i min English Honors Class for oyeblikket.. 98 %...

EDIT:Tiende klasse muntlig engelsk hadde temaet miljo... Joachim er et miljosvin, og han vet det.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Vel, den jevlige liberale sosialisten av en sensor gav meg 4 i engelsk muntlig til eksamen i tiendeklasse.. Til orientering er jeg ranket som nummer 3 i min English Honors Class for oyeblikket.. 98 %...

EDIT:Tiende klasse muntlig engelsk hadde temaet miljo... Joachim er et miljosvin, og han vet det.

7441828[/snapback]

Så lenge du vet at du er et miljøsvin og kan forklare hvorfor og hva du gjør feil, bør vel ikke det ha noe å si på karakteren? Men, men, liberale sosilalister kan jo være en utfordring. :p
Lenke til kommentar

7441828[/snapback]

Ahh, i tiende muntlig eksamen engelsk fikk jeg 6. Det var kos husker jeg. Tviler jeg får så bra nå =/

...Jah! Så, skal noen noe gøy i jula?! :D Jeg skal hvile meg.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...