Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastisk morsom diskusjon dette :) Det nye i japan er forresten SPY-fetish! =/ spesielle disse menneskene.. Ellers har vi jo tisse-pr0n, noe jeg blir kvalm av bare ved tanken... =/

8302814[/snapback]

haha... fant masse wetsexpr0n på pc'en til fattern her en gang! Snakk om å finne ut ting man egentlig ikke ville vite :p

Lenke til kommentar
Fantastisk morsom diskusjon dette :) Det nye i japan er forresten SPY-fetish! =/ spesielle disse menneskene.. Ellers har vi jo tisse-pr0n, noe jeg blir kvalm av bare ved tanken... =/

8302814[/snapback]

Spy-fetish? Hvor har du hørt det?..

Sprayer de seg med spy lukt elns?

Lenke til kommentar

8302814[/snapback]

Spy-fetish? Hvor har du hørt det?..

Sprayer de seg med spy lukt elns?

8302827[/snapback]

De presser ting ned i halsen til de begynner å spy på hverandre.. mens de har sex.. LEste det i Vi menn ^^.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Du er dårlig til å fornærme :)

8302823[/snapback]

....du sa du bæsj på meg :cry: *hyperventulere*

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Antar at de kaster opp under "the game".

Wierd, btw...

8302834[/snapback]

Hot.. :ermm:

De presser ting ned i halsen til de begynner å spy på hverandre.. mens de har sex.. LEste det i Vi menn ^^.

8302839[/snapback]

Jaahaa.. Joa, kanskje de spyr opp middagen. Som var grillet katt. De liker vist det og der nede.

Lenke til kommentar
Hm.. Bundy. Er du han fyren som snakka om at han hadde slått ned læreren sin eller noe? På irc?

Synes det var noe kjent med nicket ditt nå som jeg har sett det et par ganger :p

8302836[/snapback]

Hmm, det kan nok stemme?

8302845[/snapback]

Aaah, k. Måtte bare spørre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...