Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn! Da var det fiksa,Effectiv. Hvor mandig jeg er,..er opp til deg å bedømme. Men nå vil vi se deg :dribble: . Eh ja, det er slik det er her.

:ermm:

8302135[/snapback]

Hva Hva Hva er fiksa? :) jeg har ikke bilder av meg :) Meen kan vel altids skaffe.. Mot betaling ofc ;) Hva er du villig og gi? ;) *HINT JEG TRENER 3 GANGER UKEN ;) *

Lenke til kommentar
Sånn! Da var det fiksa,Effectiv. Hvor mandig jeg er,..er opp til deg å bedømme. Men nå vil vi se deg :dribble: . Eh ja, det er slik det er her.

:ermm:

8302135[/snapback]

var ikke mye mandig... tvertimot så er du reine runkeobjektet :dribble:

Lenke til kommentar

Meninga med SO er at folk med lite liv skal spamme dagen lang, mens enkelte litt heldigere personer kan titte innom og se hvordan eksperimentet går. Litt som når man putter mange fisk i samme akvarium, og eieren sjekker hvem som har spist hvem hver morgen.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Meninga med SO er at folk med lite liv skal spamme dagen lang, mens enkelte litt heldigere personer kan titte innom og se hvordan det går innimellom. Litt som når man putter mange fisk i samme akvarium, og eieren sjekker hvem som har spist hvem hver morgen.

8302158[/snapback]

AHAHAHAHAH kanon-god sammenligning! den var fantastisk bra :)

KITTY GODTA MEG PÅ MSN? :)

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
Han har (u)frivillig sex med alle her i SO som har over 1k poster.

8302183[/snapback]

Du har da aldri protestert du?

8302221[/snapback]

Han likte det, men tørr ikke gå ut av skapet.. Stakkar.. :cry: Skal vi hjelpe han? *Komme her, det er ikke farlig* (Le en veldig ond latter) :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...