TeggY Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 God morgen. Da var det hjemmedag idag, da jeg kasta opp for 15 min siden ca, og følt meg dårlig de timene jeg har vært våken. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg sto opp nå for å trene Bra trenings album å høre på? Tenkte litt på turbonegro, men er usikker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 mushi: Nickelback - Silver Side up eller DT - Train of Thought er album jeg løper til. Eller bare platesamlinga på shuffle repeat Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg sto opp nå for å trene Bra trenings album å høre på? Tenkte litt på turbonegro, men er usikker. 7367005[/snapback] LCD Soundsystem. There are 45 minutes and 33 seconds of body music. The idea, to make a long piece of music built around an arc designed for running, appealed to me because it was so anathematic to what you're typically asked to do as an artist; make easily digestable lumps of music for albums, or the radio, or whatever. I'd been thinking of the records I love in which people made one "song" that took up the entire LP, and realizing that releasing something like this would be a virtual impossibility for me, I became excited when the Nike+ project came along." Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har alle cd'ne. Får prøve meg på lcd først *sukk* Nå får jeg vel trene i noen timer da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg sto opp nå for å trene Bra trenings album å høre på? Tenkte litt på turbonegro, men er usikker. 7367005[/snapback] Eventuelt noe relativt hard musikk, som Mayhem elns (: ---- Helt utrolig, men selv om jeg døgner, og har hele natta på meg til å gjøre meg klar til skolen, klarer jeg alltid å komme for sent mandags morgen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Går du ikke på skole mushi? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg går på skole, nå har vi engelsk... Det er litt skummelt, jeg synes det vi har om nå er litt spennende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Gratulerer Demille. Dæven jeg hater bluescreen =/ Får det bare på skolen når jeg er tilkoblet skolenettet. Lurer på hva som er problemet. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er bra. Blir skremt hvor mye tid dere får på pc på skolen. Bruker ikke pc så mye på min, men det er like greit, så lærer jeg mer. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vi må drive å notere ting på pc... Synes egentlig det er greit, greier jo å følge med, så lenge du ikke sitter på msn hele timen og "chatter"! Bye! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Det er bra. Blir skremt hvor mye tid dere får på pc på skolen. Bruker ikke pc så mye på min, men det er like greit, så lærer jeg mer. 7367040[/snapback] Kommer jo helt an på hvilke fag man har på skolen da. Jeg greide i hvert fall fint å multitaske da jeg gikk på IKT. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja der har vi problemet. Jeg er ikke flink til å følge med på en lærer hvis jeg driver å veksler mellom andre ting på data'n. Men det er vel grunnleggende å bruke data på IKT fag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Det er noe annet hvis læreren står og snakker fremme ved tavlen da. Jeg tenkte mest på bruk av PC ved prosjektarbeid osv. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det skulle ikke være et problem. Jeg igjen tenkte på at timer skulle ha tilknytning til data. Slik noen skoler kjører pilot på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hadde jeg vært lærer og ønsket at elevene skulle bruke PC'en til å ta notater, hadde jeg garantert dratt ut nettverkskabelen fra switchen før jeg lot dem sette seg ned. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, men tror du en gjennomsnitts norsklærer i det hele tatt vet hva en nettverkskabel eller switch er? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Og hvis det er trådløst nettverk i hele bygget, og en faktisk gjør skolearbeid som krever nett? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja, men tror du en gjennomsnitts norsklærer i det hele tatt vet hva en nettverkskabel eller switch er? 7367070[/snapback] Dette kan sysadmin legge opp for lærerene på en enkel måte Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette kan sysadmin legge opp for lærerene på en enkel måte 7367074[/snapback] Kanskje jeg skal foreslå det, men tror jeg blir upopulær. Da dro jeg på skolen. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg