Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man kjøpt den appelsinsjokoladen enda.. Den som var formet som en appelsin, også kunne man bare slå den hardt i bordet, eller kaste den i veggen for å dele den...

Er den å få tak i?

8298722[/snapback]

Du får Nugatti med Appelsinsmak, smaker veldig likt denne sjokoladen! <3

Lenke til kommentar

Litt morsomt med sånn anti-kapitalistiske ungdommer som drømmer om å ikke bli kapitalister og leve i et pengefritt samfunn..så lenge de bor hjemme hos mamma. Så flytter de for seg selv og finner ut at det faktisk koster PENGER å bo og leve.."Nei det hadde vi ikke regnet med!"

Lenke til kommentar
da vil jeg bare si hadet til alle kjente og kjære her inne... reiser avgårde nå, men skal se om jeg får tatt turen innom en gang iblandt alikevell :)

kos og klemmer til alle  :love:

8298830[/snapback]

Hade godt!

Ballerina er jo digg da. Men ble litt skuffet av de muffinsene de lanserte. Reklamen tilsa jo at de skulle være fylt med deilig sjokolade-greie i midten. Men når jeg spiste dem var det jo ikke noe slik sjokolade inni. Bare lureri hele greien.  :(

Snorre :)

8298857[/snapback]

Altså, dette er noe oppskrytte greier.

Når jeg baker boller, legger jeg alltid en bit melkesjokolade inni før jeg setter de i ovnen.. *sikle*

---

Jeg har og en tannlegehistorie fra når livet mitt bestod av Data og Cola og andre usunne produkter.

Tannlege: Jøss, så hvite og fine tenner du har! Jeg ser du pusser tennene dine hver dag!

Jeg: Haha, morsom eller? Jeg lever på Cola, røyk og data!

Tannlegen: Haha! Og det skal du ha meg til å tro?

*plukke opp telefonen og ringe til min mor*

Jeg: Fortell legen hva jeg normalt konsumerer i løpet av en dag..

..

Etter endt samtale så bare legen på meg med et underfundig blikk..

Noen timer senere den dagen så jeg han utenfor på "super'n". Da hadde han handlet seg Cola. Da lo jeg godt..

Lenke til kommentar
Men snakkes folkens. Jeg skal spille litt CS nå.

...jeg er ikke fjortis!! :cry:

8298950[/snapback]

Jo det er du så det så. Du kan godt prøve å si noe annet, men det faktum at du ditcher oss i SO for å spille CS vitner alt om det. Du er fjorttis og du kan ikke gjøre noe med det.

Snorre ;)

Lenke til kommentar

Altså, dette er noe oppskrytte greier.

Når jeg baker boller, legger jeg alltid en bit melkesjokolade inni før jeg setter de i ovnen.. *sikle*

---

Jeg har og en tannlegehistorie fra når livet mitt bestod av Data og Cola og andre usunne produkter.

*snip*

8298956[/snapback]

Haha, morsomt :wee:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Får man kjøpt den appelsinsjokoladen enda.. Den som var formet som en appelsin, også kunne man bare slå den hardt i bordet, eller kaste den i veggen for å dele den...

Er den å få tak i?

8298722[/snapback]

8298917[/snapback]

Nja. Pappa kjøpte den, og den smaker jo ikke no godt.. Sikkert fordi det er en sån nugatti Max-greie med lite sukker :p

Også passa ikke brødskive-smaken inni der..

Lenke til kommentar

Er den å få tak i?

8298722[/snapback]

8298917[/snapback]

Nja. Pappa kjøpte den, og den smaker jo ikke no godt.. Sikkert fordi det er en sån nugatti Max-greie med lite sukker :p

Også passa ikke brødskive-smaken inni der..

8298970[/snapback]

Jeg sa da ikke noe om brødskiver, gjorde jeg vel? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg overlevde heldigvis natten og det til tross for at det var folk utenfor og lusket. Nå er jeg likevel så fucket etter å ha sittet vakt, at treningen ryker i dag også. And yet another day with online attention whoring begins.

Lenke til kommentar
Jeg overlevde heldigvis natten og det til tross for at det var folk utenfor og lusket. Nå er jeg likevel så fucket etter å ha sittet vakt, at treningen ryker i dag også. And yet another day with online attention whoring begins.

8299060[/snapback]

Aaaah, cant wait :p

Lenke til kommentar
Det er faktisk seriøst. Var helt jævlig. Tar IQ-tester online for å roe ned skallen.

8297759[/snapback]

lol mand. Prøv å se Grudge eller en annen føkka horror film. Og er du sånn som meg som har vill fantasi og er småparanoid, så sliter du enda mer med å legge deg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...