Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Syng med musikken eller lån en TV :)

8298765[/snapback]

Tror jeg går for syngingen.

np: Red hot chili peppers - otherside <3

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Kjøpte balerina på butikken angrer nå fordi jeg er lei sjokolade etter to kjeks :(

8298791[/snapback]

Balerina? :cry: Det er så godt. Nam.

+

Det er min hele barndom. Når jeg gikk i barnehagen så fikk vi balerina til måltidene.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Ballerina er jo digg da. Men ble litt skuffet av de muffinsene de lanserte. Reklamen tilsa jo at de skulle være fylt med deilig sjokolade-greie i midten. Men når jeg spiste dem var det jo ikke noe slik sjokolade inni. Bare lureri hele greien. :(

Snorre :)

Lenke til kommentar
Ballerina er jo digg da. Men ble litt skuffet av de muffinsene de lanserte. Reklamen tilsa jo at de skulle være fylt med deilig sjokolade-greie i midten. Men når jeg spiste dem var det jo ikke noe slik sjokolade inni. Bare lureri hele greien.  :(

8298857[/snapback]

Du har kjøpt feil :wee:

Lenke til kommentar
Ballerina er jo digg da. Men ble litt skuffet av de muffinsene de lanserte. Reklamen tilsa jo at de skulle være fylt med deilig sjokolade-greie i midten. Men når jeg spiste dem var det jo ikke noe slik sjokolade inni. Bare lureri hele greien.  :(

8298857[/snapback]

Men det holdt, de fleste kjøpte jo en pakke. Og når man ser på prisen til pakken, og på hvor mange som ble kjøpt, vil jeg tro at man kunne kjøpt sverige eller noe T_T.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...