Krankemot Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det blir nok en kjedelig dag for min del på jobb i dag! 8298092[/snapback] HAHAHAA! Jeg har fri! :!: *Pakke til TG* Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 DJ_Dark - Sier du? :o 8298095[/snapback] Du får sitte på internet i alle fall.. 8298103[/snapback] Der tar du feil. Jeg får ikke lov til å surfe. Jeg får lov til å sitte på dette forumet, mest for å tilegne meg mer kunnskap rundt Vista og deres feilmeldinger. Sjefen gjorde et unntak. Hadde jeg ikke fått lov til å være f.eks på dette forumet, måtte jeg sittet med bena i kryss og kaffesmak i munn; tvinnende på tommeltottene mine Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 God morgen! Her er det iallefall stille, jeg har support for 4 relativt store firmaer. (Les: MPX.no, Cinet, Xpress Digital, Itegra) + at jeg har forhandlersupport. Jeg har til nå ikke fått en eneste telefon. Ikke en eneste på snart 2 timer, det er til å løpe i veggen av. 8298095[/snapback] Hehe, jeg jobber med brukerstøtte for hele Stjelenor-konsernet. Har hatt åtte samtaler til nå Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Intimvask, kunne vel ikke forventet noe annet . Ser det for meg ^^, Ser forsåvidt for meg hvis jeg selv hadde jobbet der, "du har mistet internett sa du? Ja det er du faen ikke alene om, skal blackmaile sjefen litt jeg, brb." Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 God morgen! Her er det iallefall stille, jeg har support for 4 relativt store firmaer. (Les: MPX.no, Cinet, Xpress Digital, Itegra) + at jeg har forhandlersupport. Jeg har til nå ikke fått en eneste telefon. Ikke en eneste på snart 2 timer, det er til å løpe i veggen av. 8298095[/snapback] Hehe, jeg jobber med brukerstøtte for hele Stjelenor-konsernet. Har hatt åtte samtaler til nå 8298138[/snapback] Hurra! Vi er et par brukerstøtte-folk! Jeg kjeder meg ikke, jeg lover Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Intimvask, kunne vel ikke forventet noe annet . Ser det for meg ^^, Ser forsåvidt for meg hvis jeg selv hadde jobbet der, "du har mistet internett sa du? Ja det er du faen ikke alene om, skal blackmaile sjefen litt jeg, brb." 8298148[/snapback] Haha, du kan jo ikke skylde på sjefene og slikt hele tiden.. Altså, jeg skulle ønske jeg fikk lov til å være så frekk noen ganger og bare si: "Brukerfeil! Ditt problem!" Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Men nå snakker vi om telenor her, da kan vi skylde på hvem vi vil. EOD! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg hadde blitt fasinert av å jobbe der; se hvordan de skrev før i tiden.Liker bøker, veldig glad i bøker, skulle skrive min egen, helt frem til begge mine harddisker kræsjet og jeg mistet alt jeg hadde (Ca 2 års jobbing). 8298072[/snapback] Det er faktisk ganske spennende. Er ganske glad i kuriositeter og slike ting selv. Ble bl.a ganske fascinert av en bok her som er sirkus halvannen meter høy og halvmetern tjukk. _Det_ er murstein det . Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg hadde blitt fasinert av å jobbe der; se hvordan de skrev før i tiden.Liker bøker, veldig glad i bøker, skulle skrive min egen, helt frem til begge mine harddisker kræsjet og jeg mistet alt jeg hadde (Ca 2 års jobbing). 8298072[/snapback] Det er faktisk ganske spennende. Er ganske glad i kuriositeter og slike ting selv. Ble bl.a ganske fascinert av en bok her som er sirkus halvannen meter høy og halvmetern tjukk. _Det_ er murstein det . 8298171[/snapback] Kokebok? Snobjorn: Vi snakkes der borte! Kommer etter jobben i morgen barely_amused: Stakkars support på Telenor. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg er egentlig ganske glad for at jeg ikke jobber i Telenor. Jobber for en helt annen bedrift. Men det skal sies at jeg har jobbet i Telenor tidligere, og jeg vil ikke tilbake. For et drittsted Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jaja.. Jeg får vel komme meg på jobb! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Her har dere meg! Jobber ikke jeg, eneste jeg trenger å slite med er å ikke la karakterene falle. Hadde vært litt kult med sommerjobb da, men da skulle det vært noe kult, ikke noe "Hei!Kjør dette inn på lageret"-snakk til meg. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Her har dere meg!Jobber ikke jeg, eneste jeg trenger å slite med er å ikke la karakterene falle. Hadde vært litt kult med sommerjobb da, men da skulle det vært noe kult, ikke noe "Hei!Kjør dette inn på lageret"-snakk til meg. 8298220[/snapback] Ja, det er faen meg kjipt med sånne jobber/folk, gjør bare miljøet utrolig dårligt. De gir faen i hvordan du gjør det, eller forsåvidt hvem du er, bare jobben blir gjort. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Forresten, er dette den tråden med flest sider eller? Er jo utrolige 3894 sider. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Forresten, er dette den tråden med flest sider eller?Er jo utrolige 3894 sider. 8298229[/snapback] Dette er SO. Hadde du regnet med noe annet? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nå er det tannlegen om en halvtime, ble så stresset at jeg måtte lage meg en feit bake.. Genial plan. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Her har dere meg!Jobber ikke jeg, eneste jeg trenger å slite med er å ikke la karakterene falle. Hadde vært litt kult med sommerjobb da, men da skulle det vært noe kult, ikke noe "Hei!Kjør dette inn på lageret"-snakk til meg. 8298220[/snapback] Altså, noen ganger må du nesten bare ta det du får. Intimvask: Jeg begynte med SO først i dag. Har vært registert her siden "tidenes morgen" føler jeg, men aldri vært noe spesielt aktiv, ikke før de siste dagene. Jeg tror jeg har toppet "Topp 10 - Dagens postere" de siste 3-4 dagene. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 faen! jeg skulle med bussen kl 8 i dag... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 8298231[/snapback] Hei sussebass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg