Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Bare et kjapt spørsmål.. hmm.. Har dette noe med msn å gjøre? ^^

7438222[/snapback]

Nei, det har noe med tidligere sider i SO å gjøre.

Forresten, jeg er somewhat streit, og jeg har jentekjæreste irl :p Det som skjer i SO, skjer kun i SO.

7438231[/snapback]

Åherregud *letta* .. altså, det var bare en liten mistanke jeg fikk nå som gjorde at jeg fikk en seriøs indre uro! :D men heldigvis tok jeg feil! nvm!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, jeg er somewhat streit

7438231[/snapback]

Ja imotsetning til meg liksom!?

Hehe, det skjer i SO blir i SO, nesten som Lasvegas, bare litt mer nerdete, og ikke så mange fine damer (No offence to anyone)

Arinomi: Det vet jeg for jeg har tatt på de! :dribble:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Det er en vurderingssak hva som er spam. Reglene angående support er helt klare og tydelige og kan ikke tolkes på ulike måter.

Hvorfor mener du det er mer nyttig å skrive om lunsjen sin enn sine egne personlige problemer? Personlig har jeg ingen interesse av å høre om noen deler, men jeg går ut i fra at det faktisk er noen har interesse av å høre om det siden det ikke er noen som har kommentert det videre (utenom deg).

Jeg ønsker faktisk å holde SO åpen. Hvis du ønsker den stengt så kan du jo pakke snippesken din og la være å poste her. De som ønsker å beholde tråden bør prøve å bidra til å holde den i gang med KONSTRUKTIVT innhold.

Lenke til kommentar
Nemlig. bazukh har egentlig ikke så store baller i det virkelige liv.

7438244[/snapback]

Nåja, signaturen min har da ingenting med SO å gjøre. Dessuten står det ikke at jeg har det, men om jeg hadde hatt det hadde de vært større enn.. alle som leser siggen sine :p

Sammen med ulven som synger Vamp.

7438250[/snapback]

Må ikke glømme hu, nei.

Jeg er egentlig en følsom jævel.

7438262[/snapback]

Jeg er egentlig en sukkersøt pop-prinsesse med rosa tiara (:

Lenke til kommentar
Hehe, det skjer i SO blir i SO, nesten som Lasvegas, bare litt mer nerdete, og ikke så mange fine damer (No offence to anyone)

Hvordan kunne du forvente at ingen skulle bli fornærmet av det? :p

7438281[/snapback]

Godt spørsmål.

Damene her er fine. Iallefall de jeg har sett.

Lenke til kommentar
Da har jeg 2 beskjeder på warnsida mi, en for å "ha postet nedverdigende bilder av kamera på nett, hvorav kamerat da ikke godkjente dette" og en til for å ha beskrevet hvor cmd.exe ligger ^^

Vel vel

7438290[/snapback]

jeg hadde 20% for et par måneder siden, 10% gikk bort pga. at tiden gikk ut, og de siste 10% pga. urettferdig warn! ^^

Lenke til kommentar
Damene her er fine. Iallefall de jeg har sett.

7438288[/snapback]

Jeg trodde du så meg på treffet?

Eller er det sånn at jeg blir regna som mann igjen nå?

Jeg tilstår. Jeg liker lyseblå, trange ulabukser med rosa hårbånd.

7438304[/snapback]

Åw, danke :love:

Edit:

@ Neppe: Skattekart plz?

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...