Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater frisører minst like mye som mange folk hater tannleger. Problemet er at til slutt kan man ikke utsette det lengre :( Deilig å få det gjordt da :)

Joda, bare å gjøre det homemade style. Ta en bolle på hodet og klipp rundt, and whola!

8296973[/snapback]

Eller så kunne jeg tatt barbermaskinen og skinna meg helt, men jeg har en føflekk i bakhodet, så det er ikke så pent :/

Lenke til kommentar
Neh.. alle er jo mot det uansett, hvorfor lage en klubb.

Klubber er inn for tiden
Edit knappen liker å bli brukt vet du! Den er akkurat som Demille.

Joda, du er crazy.

Jeg bruker Demille hele tiden og får mer nytelse av henne enn edit-knappen.

Og om jeg er crazy er åpent for diskusjon

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva det er å hate ved frisører. De er flinke, og man får ikke vondt. Kun en gang har jeg blitt kuttet opp av en frisør som var uehldig med barbermaskinen. Bgynte vist å blø. Hun ble skikkelig hysterisk, beklaget så mye osv osv. Jeg merket det ikke en gang og hadde ikke vist om det hadde hun ikke nevnt det. :!: Spesielt er det digg å få vasket håret og masert hodebunnen i samme slengen. :D Dog synes jeg at samtalene med frisørene kan bli i overkant grunne noen ganger.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Demille hele tiden og får mer nytelse av henne enn edit-knappen.

Og om jeg er crazy er åpent for diskusjon

8296984[/snapback]

Det gjør vi alle.

Hihi, du hadde en quote av meg i signaturen din lenge, er du ikke crazy da vet ikke jeg :wee:

edge: jo.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Eller så kunne jeg tatt barbermaskinen og skinna meg helt, men jeg har en føflekk i bakhodet, så det er ikke så pent :/

Du klipper enkelt og greit alt håret bort, men beholder det som dekker flekken. Det hadde vært kult det.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Spesielt er det digg å få vasket håret og masert hodebunnen i samme slengen.  :D Dog synes jeg at samtalene med frisørene kan bli i overkant grunne noen ganger.

Masasje er det beste med å være hos frisør :wee:

Skaff deg fast frisør sånn som jeg har gjort. Har ei hyggelig ung dame, så jeg koser meg når jeg er hos frisøren

Lenke til kommentar
Er stort sett to faste frisørsalonger jeg går til, men frisørene varierer fra gang til gang da. Men når man går så sjeldent som jeg gjør får man ikke noe videre forhold til frisøren.

Jeg har hatt en fast plass hele livet mitt, men har aldri hatt fast frisør før nå. Men det brae med fast frisør erat du vet hvem som klipper deg, hvordan de gjør det og de lærer fort hvordan du vil ha det. Jeg trenger ikke engang si hva jeg vil ha, hun bare klipper i vei :)
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt hva det er å hate ved frisører. De er flinke, og man får ikke vondt. Kun en gang har jeg blitt kuttet opp av en frisør som var uehldig med barbermaskinen. Bgynte vist å blø. Hun ble skikkelig hysterisk, beklaget så mye osv osv. Jeg merket det ikke en gang og hadde ikke vist om det hadde hun ikke nevnt det.  :!: Spesielt er det digg å få vasket håret og masert hodebunnen i samme slengen.  :D Dog synes jeg at samtalene med frisørene kan bli i overkant grunne noen ganger.

8296988[/snapback]

Det å overlate utseende til håret, som er en veldig viktig del av hvoran man ser ut, til en annen person er ganske forferdelig... Og måten de snakker på:

-Har du noen planer for påsken da?

-Nei (selvfølgelig bare ljug )

- Nei, det deilig å bare kunne være hjemem og slappe av

-Ja

Liker det rett og slett ikke, tror desuten jeg har en fobi mot folk som tar i håret mitt. blir drit stressa når folk begynner å kjenne på det...

Å skille seg ut med en flekk i bakhodet skader da vel ingen? :)

8296989[/snapback]

Sånn utstående føflekk som egentlig burde vær fjerna...

Jeg venter til jeg får langt hår igjen, så det ikke synes så godt at jeg har hull der :p

Du klipper enkelt og greit alt håret bort, men beholder det som dekker flekken. Det hadde vært kult det.

8297001[/snapback]

Hmm, spennende, 15 cm langt håt ut fra et lite punkt i bakhodet... :hmm:

edit: I KILLED THE QUOTE :w00t:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...