Bruker-33331 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du greier det ikke. 8296966[/snapback] Du har rett, jeg kan ikke ta ting som lukter tåfis Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg hater frisører minst like mye som mange folk hater tannleger. Problemet er at til slutt kan man ikke utsette det lengre Deilig å få det gjordt da Joda, bare å gjøre det homemade style. Ta en bolle på hodet og klipp rundt, and whola! 8296973[/snapback] Eller så kunne jeg tatt barbermaskinen og skinna meg helt, men jeg har en føflekk i bakhodet, så det er ikke så pent :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 grattis med post 77777 8296976[/snapback] Yeay! Og jeg som egentlig hadde tenkt å jakte på den men hadde helt glemt det! Dette må være et tegn! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Neh.. alle er jo mot det uansett, hvorfor lage en klubb. Klubber er inn for tidenEdit knappen liker å bli brukt vet du! Den er akkurat som Demille. Joda, du er crazy. Jeg bruker Demille hele tiden og får mer nytelse av henne enn edit-knappen. Og om jeg er crazy er åpent for diskusjon Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg ser ikke helt hva det er å hate ved frisører. De er flinke, og man får ikke vondt. Kun en gang har jeg blitt kuttet opp av en frisør som var uehldig med barbermaskinen. Bgynte vist å blø. Hun ble skikkelig hysterisk, beklaget så mye osv osv. Jeg merket det ikke en gang og hadde ikke vist om det hadde hun ikke nevnt det. :!: Spesielt er det digg å få vasket håret og masert hodebunnen i samme slengen. Dog synes jeg at samtalene med frisørene kan bli i overkant grunne noen ganger. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Eller så kunne jeg tatt barbermaskinen og skinna meg helt, men jeg har en føflekk i bakhodet, så det er ikke så pent :/ Å skille seg ut med en flekk i bakhodet skader da vel ingen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du greier det ikke. 8296966[/snapback] Du har rett, jeg kan ikke ta ting som lukter tåfis 8296979[/snapback] Det er vel strengt tatt slik at du ikke kan ta ting som IKKE lukter tåfis. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg bruker Demille hele tiden og får mer nytelse av henne enn edit-knappen. Og om jeg er crazy er åpent for diskusjon 8296984[/snapback] Det gjør vi alle. Hihi, du hadde en quote av meg i signaturen din lenge, er du ikke crazy da vet ikke jeg edge: jo. Endret 2. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 da tror jeg at jeg også kræsjer i senga dere... Sov godt da folkens! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Eller så kunne jeg tatt barbermaskinen og skinna meg helt, men jeg har en føflekk i bakhodet, så det er ikke så pent :/ Du klipper enkelt og greit alt håret bort, men beholder det som dekker flekken. Det hadde vært kult det. Endret 2. april 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Legger meg! Natta! 8296969[/snapback] nattings 8296974[/snapback] grattis med post 77777 8296976[/snapback] Hvorfor går alle slike begivenhetsrike post-nr. med til slike tullete, ubetydelige snikksnakkposter? Ok da, det er litt selvforklarende Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Spesielt er det digg å få vasket håret og masert hodebunnen i samme slengen. Dog synes jeg at samtalene med frisørene kan bli i overkant grunne noen ganger. Masasje er det beste med å være hos frisør Skaff deg fast frisør sånn som jeg har gjort. Har ei hyggelig ung dame, så jeg koser meg når jeg er hos frisøren Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det gjør vi alle. Hihi, du hadde en quote av meg i signaturen din lenge, er du ikke crazy da vet ikke jeg I dine drømmer ja. La fortiden ligge! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 La fortiden ligge! 8297014[/snapback] Du er gaal Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er stort sett to faste frisørsalonger jeg går til, men frisørene varierer fra gang til gang da. Men når man går så sjeldent som jeg gjør får man ikke noe videre forhold til frisøren. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Pleide å klippe meg en gang i året selv jeg, når jeg tenker meg om. Men i det siste har det blitt sånn ca annenhver måned. Uff. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er stort sett to faste frisørsalonger jeg går til, men frisørene varierer fra gang til gang da. Men når man går så sjeldent som jeg gjør får man ikke noe videre forhold til frisøren. Jeg har hatt en fast plass hele livet mitt, men har aldri hatt fast frisør før nå. Men det brae med fast frisør erat du vet hvem som klipper deg, hvordan de gjør det og de lærer fort hvordan du vil ha det. Jeg trenger ikke engang si hva jeg vil ha, hun bare klipper i vei Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg ser ikke helt hva det er å hate ved frisører. De er flinke, og man får ikke vondt. Kun en gang har jeg blitt kuttet opp av en frisør som var uehldig med barbermaskinen. Bgynte vist å blø. Hun ble skikkelig hysterisk, beklaget så mye osv osv. Jeg merket det ikke en gang og hadde ikke vist om det hadde hun ikke nevnt det. :!: Spesielt er det digg å få vasket håret og masert hodebunnen i samme slengen. Dog synes jeg at samtalene med frisørene kan bli i overkant grunne noen ganger. 8296988[/snapback] Det å overlate utseende til håret, som er en veldig viktig del av hvoran man ser ut, til en annen person er ganske forferdelig... Og måten de snakker på: -Har du noen planer for påsken da? -Nei (selvfølgelig bare ljug ) - Nei, det deilig å bare kunne være hjemem og slappe av -Ja Liker det rett og slett ikke, tror desuten jeg har en fobi mot folk som tar i håret mitt. blir drit stressa når folk begynner å kjenne på det... Eller så kunne jeg tatt barbermaskinen og skinna meg helt, men jeg har en føflekk i bakhodet, så det er ikke så pent :/ Å skille seg ut med en flekk i bakhodet skader da vel ingen? 8296989[/snapback] Sånn utstående føflekk som egentlig burde vær fjerna... Jeg venter til jeg får langt hår igjen, så det ikke synes så godt at jeg har hull der Du klipper enkelt og greit alt håret bort, men beholder det som dekker flekken. Det hadde vært kult det. 8297001[/snapback] Hmm, spennende, 15 cm langt håt ut fra et lite punkt i bakhodet... edit: I KILLED THE QUOTE Endret 2. april 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du er gaal Ordet gaal eksisterer ikke. 8297025[/snapback] Men fotballtreneren Louis van Gaal hadde stor suksess med Barcelona i sin tid. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du er gaal Ordet gaal eksisterer ikke. 8297025[/snapback] Da er det rart at du refererer til det som et ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg