Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda alltid morro med slike kallenavn. For ikke å nevne pøbelungene som alltid skulle plage meg. Barneskolen var en trist tid som ikke er noe å se tilbake på. Nå ser jeg strakt framover og vender mitt andre kinn til som et av de ti budene sier.

Lenke til kommentar
Jeg kan skitne til fjeset ditt? :)

8296617[/snapback]

Kom igjen da Dotten! Jeg vil scatte litt på deg.

Joda alltid morro med slike kallenavn. For ikke å nevne pøbelungene som alltid skulle plage meg. Barneskolen var en trist tid som ikke er noe å se tilbake på. Nå ser jeg strakt framover og vender mitt andre kinn til som et av de ti budene sier.

8296673[/snapback]

Bra du ikke ble kynisk og kald da :love:

Lenke til kommentar

8296673[/snapback]

Vender du det andre kinn til så får du deg bare en til på trynet! ;)

Lenke til kommentar

8296673[/snapback]

:( ja

Moren til en kamerat av meg kaller meg Snurre Sprett enda... Skikkelig irriterende.

Da vi jeg ha "Bruker" som bruker tittel, tenk hvor hillarious det blir, når alle de andre har noe annet XD

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...