Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hehe. Advarsel: Jeg er slem :ph34r: . Det er festelig å kile folk. Vet om noen som vet alt om det *hint*

8296233[/snapback]

Kiling er farlig. Jeg er bare kjettig under føttene og siste person som prøvde å kjette meg fikk en fot i tryne.

Jeg klikke mongo når noen kjetter meg.

8296287[/snapback]

Deg er det vel ikke så gøy å kile da :( . Pokker! Jeg som hadde en plan for dere alle. Jeg vet ikke om jeg er kilen selv. Ingen har greid det til nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deg er det vel ikke så gøy å kile da :( . Pokker! Jeg som hadde en plan for dere alle. Jeg vet ikke om jeg er kilen selv. Ingen har greid det til nå.

8296304[/snapback]

Jeg var det før. Da var jeg som lillebroren min som man kan kitte OVER alt...på hudebunnen om så er og han vrikker og vrir seg som en galning (for det har man som storebror aldri missbrukt nei :whistle:)
Lenke til kommentar

Tror ikke det er tannhelsen det er noe galt med. Fikk vondt inne ved kjevefestet fordi godteriet var så seigt og hardt. :/

Snorre :)

8296280[/snapback]

Faen, du må ha verdens kuleste fornavn. *Hint hint* :whistle:

8296306[/snapback]

:love:

Vi danner en underground diskusjon.no klubb for alle som heter Snorre. :ph34r:

Det er selvsagt forbudt å kile hverandre der :hrm:

Lenke til kommentar
Rød skrift er da ikke makt! Det finnes bare en form for makt, og det er grønn skrift. Dotten har med sin røde skrift blitt degradert til nick-skifter og klagemail-behandler. Er jo nesten like morsomt som å være buss-sjåfør det. :p

8296175[/snapback]

Med slik snakk kan gjøre deg ganske så blå....

Lenke til kommentar
Eller nei..jeg har ikke det.

8296334[/snapback]

Så det du har sagt til meg msn har bare vært ljug altså? :(

8296342[/snapback]

Japp. Wetsex er ikke tingen for meg. Ikke fetish for føtter heller. Men skal da greie å gi deg fotmassasje likevel :)

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...