Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
81-modell som vil ha 90-modell, tvilsomt. Ta heller meg du KittyCat, 80-modell og single. :p

8296218[/snapback]

Hehe. Advarsel: Jeg er slem :ph34r: . Det er festelig å kile folk. Vet om noen som vet alt om det *hint*

8296233[/snapback]

det er vel ikke meg du hinter til nå...

Lenke til kommentar
Helvete, jeg spiste hardt godteri og nå har jeg vondt i kjeven... :(

8296224[/snapback]

Dårlige tannhelse eller bare veldig hardt godteri? Jeg bare sier en ting. Melk er et vidundermiddel for tannhelse. Jeg har drukket melk siden tidenes morgen og har ikke hatt så mye som et hull. Jeg er 18 og 1/2 år btw.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Dårlige tannhelse eller bare veldig hardt godteri? Jeg bare sier en ting. Melk er et vidundermiddel for tannhelse. Jeg har drukket melk siden tidenes morgen og har ikke hatt så mye som et hull. Jeg er 18 og 1/2 år btw.

8296250[/snapback]

Jeg drikker utrolig mye melk, alltid likt det. Har ikke hjulpet tenna mine en dritt. :hrm:

Lenke til kommentar
Nei,Hoenheim . Jeg gidder ikke prøve..for du er ikk kilen uansett :cry: . Og Chris: Det var utrolig gøy!

8296252[/snapback]

Sant det, men det kunne være du hadde inbilt deg at du hadde kilt meg :p

8296263[/snapback]

Så nå sier du at jeg fantaserer om deg ja.

Lenke til kommentar
Helvete, jeg spiste hardt godteri og nå har jeg vondt i kjeven... :(

8296224[/snapback]

8296250[/snapback]

Tror ikke det er tannhelsen det er noe galt med. Fikk vondt inne ved kjevefestet fordi godteriet var så seigt og hardt. :/

Lenke til kommentar
Jeg er veldig kilen. Faen, jeg kan nærmest dø av mangel på oksygen dersom noen kiler meg for lenge.  :!: Skal ikke mer til enn noen fingre i siden eller under føttene. Det skal lite til for å kile meg.

8296269[/snapback]

Jeg tror jeg er enda værre en deg!

Lenke til kommentar
Hehe. Advarsel: Jeg er slem :ph34r: . Det er festelig å kile folk. Vet om noen som vet alt om det *hint*

8296233[/snapback]

Kiling er farlig. Jeg er bare kjettig under føttene og siste person som prøvde å kjette meg fikk en fot i tryne.

Jeg klikke mongo når noen kjetter meg.

Lenke til kommentar
[

Sant det, men det kunne være du hadde inbilt deg at du hadde kilt meg :p

8296263[/snapback]

Så nå sier du at jeg fantaserer om deg ja.

8296278[/snapback]

]og jeg som trodde jeg var den eneste kittycat fantaserte om :cry:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg er veldig kilen. Faen, jeg kan nærmest dø av mangel på oksygen dersom noen kiler meg for lenge.  :!: Skal ikke mer til enn noen fingre i siden eller under føttene. Det skal lite til for å kile meg.

8296269[/snapback]

Jeg er også sinnsykt sensetiv for pirk i magen/siden, jeg skvetter så jeg nesten detter av stolen :( (har gjordt det et par ganger). De i klassen min prøver å få film av det...

Lenke til kommentar

8296269[/snapback]

Jeg er også sinnsykt sensetiv for pirk i magen/siden, jeg skvetter så jeg nesten detter av stolen :( (har gjordt det et par ganger). De i klassen min prøver å få film av det...

8296297[/snapback]

Kjenner meg veeeldig igjen der...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...