Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil også ha sånn rødfarge :)

b-real, siden jeg poster veldig seriøst på forumet, kan ikke du legge inn et godt ord for meg, neste gang dere skal ta opp moderatorer/admins?

8295900[/snapback]

Tror nok du må vente et par år. Og det betyr at du har bedre tid på å vise frem kvalitetene dine :)

Lenke til kommentar
Alle vet at de blander masse navn i en hatt, også slår de seg på fylla. Og når kvelden er over så velger de en bruker.

8295904[/snapback]

Og jeg som trodde de gikk etter brukere med mektige slektninger eller med stor formue
Lenke til kommentar
Alle vet at de blander masse navn i en hatt, også slår de seg på fylla. Og når kvelden er over så velger de en bruker.

8295904[/snapback]

Og jeg som trodde de gikk etter brukere med mektige slektninger eller med stor formue

8295913[/snapback]

det er bare sånne navn som ligger i hatten...

Lenke til kommentar
Jeg har mistet all respekt for rødfargen etter de begynte å dele den ut til alle og enhver.

8295779[/snapback]

Dakars liten. Så mange år og enda ingen fargeendring. Bitterheten er til å ta og føle på.

Du skulle ønske du kunne gjøre slik som jeg nå har gjort med deg :)

Lenke til kommentar
Jeg har mistet all respekt for rødfargen etter de begynte å dele den ut til alle og enhver.

8295779[/snapback]

Dakars liten. Så mange år og enda ingen fargeendring. Bitterheten er til å ta og føle på.

Du skulle ønske du kunne gjøre slik som jeg nå har gjort med deg :)

8295967[/snapback]

HAHAHAHAHA! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...