Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real; Jeg bor ikke alene, men jeg ville betalt dem selv. Skaff nettbank og betal selv.

Banker har for vane å fucke opp i slikt.

8295145[/snapback]

Vel, jeg er jævlig sløv på å betale regningene mine...jeg har nesten sånn...eh...frykt for å betale regningene mine (:ermm:) så jeg lurer på om jeg skal ordne meg noen slike betalingsordninger elns.
Lenke til kommentar
Du, ikke diss tiss og bæsj humor. Ler hver gang jeg.

8295103[/snapback]

Du om det.

Til dere som bor for seg selv i egen kåk sov...betaler dere regningene, de som dere har i faste avgifter osv, betaler dere dette for egenhånd eller lar dere banken betale dette automatisk?

8295132[/snapback]

Faste utgifter tar jeg på avtalegiro, mobilregning er det eneste utenom og den tar jeg med nettbank.

Lenke til kommentar

B-real, ikke sett deg i samme knipa som en kompis på jobb.

Han fikk noia for å åpne alle regningene sine og lot de bare ligge i over ett år. Da hadde han inkassoer for over 100000 (hundre lapper ja) liggende, og politiet kom på døra for å sjekke om han var i live.

Han fikk faren til å betale alt sammen som et lån, og nå går hele lønna hans rett inn på faren sin konto, og han får penger når han ber om det. Mannen er 33.

Lenke til kommentar

Han fikk noia for å åpne alle regningene sine og lot de bare ligge i over ett år. Da hadde han inkassoer for over 100000 (hundre lapper ja) liggende, og politiet kom på døra for å sjekke om han var i live.

Han fikk faren til å betale alt sammen som et lån, og nå går hele lønna hans rett inn på faren sin konto, og han får penger når han ber om det. Mannen er 33.

8295247[/snapback]

auda den var ikke fin

Lenke til kommentar

8295247[/snapback]

Neida, så ille er det ikke.
Lenke til kommentar
Jeg spiser i alle fall!

8295508[/snapback]

Hva da?

Jeg har vondt i høyresiden nå ved nakken :/. når jeg puster.

8295514[/snapback]

dakar

Driver sånn halveis og pakker, mens jeg spiser...

8295515[/snapback]

hvor skal du da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...