Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rasch: Da er du heldig som får til det!

7438005[/snapback]

Tjaa.. ble faktisk litt overrasket! :D Tror det også kan ha noe med å gjøre at jeg har de sårene på hånden! ^^

har ikke fortalt henne hva de kommer av, så hun har nok gjort sine tanker.

7438037[/snapback]

Tror jeg og skal ta meg et fall i trappa! :hmm:

Lenke til kommentar
Rasch: Da er du heldig som får til det!

7438005[/snapback]

Tjaa.. ble faktisk litt overrasket! :D Tror det også kan ha noe med å gjøre at jeg har de sårene på hånden! ^^

har ikke fortalt henne hva de kommer av, så hun har nok gjort sine tanker.

7438037[/snapback]

Tror jeg og skal ta meg et fall i trappa! :hmm:

7438055[/snapback]

Ikke å anbefale! :( Det der er vel det eneste positive jeg tror jeg fikk ut av det..

Har måttet forklare venner, frisør, bestemor og bestefar pluss endel arbeidskoleger hva som skjedde.. Alle tror jeg har sloss, selv om jeg ikke er tyen til det..

Lenke til kommentar

Warn tildelt til en bruker pga support i SO.

Vennligst ikke kommenter innlegg som omhandler moderering. Nei, reglene er ikke tøyelige. Det står helt klart på første siden at support ikke er tillatt. Dette er uavhengig om det er maskinvaresupport eller programvaresupport.

Lenke til kommentar
Hehe nei er enig med deg! Ikke ironi

7438090[/snapback]

Det er så latterlig at det er flaut.

Her hører vi om problemet til personer HELE TIDEN. Jeg mener HELE TIDEN.

Så kommer det en med et faktisk problem (Der det finnes et håp om å få ordnet det). Man prøver å hjelpe, og får warn pga. support.

Man kan liksågodt bare stenge hele SO. Det er et spammehull deluxe, det er samme folkene som spammer konstant. Det værste er at de også spammer om det samme konstant. Jeg er så dritt lei av det, men har lært meg å ignorere disse folkene.

Man skal ikke spamme i tråden, men hva med å tildele warn til de som konstant spammer. Det irriterer meg at det ikke blir gjort. Tråden her er rimelig meningsløst.

Å darkness|, det står at man ikke skal spamme. Hvorfor er den regelen så tøyelig til de grader, at man skulle tro det var et tusen meter langt gummistrikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...