Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg har fått gullsko :dribble:

Jeg er i ekstase! omgomg, jeg elsker å shoppe!

8294171[/snapback]

*hente sprøyte med beroligende*
Tror fortsatt jeg har litt aftershake i magen etter himkoken til en kamerat. Good stuff, men det var for good stuff. Har aldri vært så full noen gang. Det var faktisk en skremmende opplevelse, da jeg alltid tenker klart selv om jeg drikker. Så jeg satt og prøvde å holde meg våken lenge, for å ikke spy i søvne og dø og greier. Men heldigvis spøy jeg et par ganger før jeg sovna, så det gikk greit.

8294187[/snapback]

Jeg vil også være så full.

Jeg har ikke hatt ordentlig rølpefylla på noen år nå. Kanskje får se hva jeg kan ordne når jeg får meg lønninga og det kvinnemenneske har kommet seg tilbake fra Afrika

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror fortsatt jeg har litt aftershake i magen etter himkoken til en kamerat. Good stuff, men det var for good stuff. Har aldri vært så full noen gang. Det var faktisk en skremmende opplevelse, da jeg alltid tenker klart selv om jeg drikker. Så jeg satt og prøvde å holde meg våken lenge, for å ikke spy i søvne og dø og greier. Men heldigvis spøy jeg et par ganger før jeg sovna, så det gikk greit.

8294187[/snapback]

Jeg vil også være så full.

Jeg har ikke hatt ordentlig rølpefylla på noen år nå. Kanskje får se hva jeg kan ordne når jeg får meg lønninga og det kvinnemenneske har kommet seg tilbake fra Afrika

8294220[/snapback]

Tror ikke du vil oppleve det der ;)

Altså, festen var lørdag kveld, jeg er fortsatt uggen i dag. Og jeg pleier _ALDRI_ å bli fyllesyk eller noe. Kanskje jeg har pådratt meg magesår :hmm:

Lenke til kommentar
Tror ikke du vil oppleve det der ;)

Altså, festen var lørdag kveld, jeg er fortsatt uggen i dag. Og jeg pleier _ALDRI_ å bli fyllesyk eller noe. Kanskje jeg har pådratt meg magesår  :hmm:

8294240[/snapback]

HB har som oftest den effekten...slapp av, er bare kroppen din som kjemper.

Og jo...tro meg...jeg vil oppleve noe slikt. Jeg har ikke hatt rølpefylla på mange år egentlig :\

Håhå :wee:

Jeg har kjøpt så mye fint (mens mamma har betalt). Jeg gleder meg til sommeren Eller, så bare håper jeg godværet holder.

8294242[/snapback]

Beklager men damer som klikker på shopping på den måten...huff...jeg ble stuck med ei slik en gang på sortland...hun hadde nettopp fått lønning og gikk HELT amokk...tror jeg var der i 5 timer elns *grøsse*
Ja det får jeg håpe på,B-real. Hvis jeg hadde blitt driitfeit hadde jeg sett ut som en kule (er jo så liten). Hadde ikke trengt bil :) . Kunne bare trille ned gatene.

8294258[/snapback]

Nåja...så ille blir det nok ikke :)

Høy er du da?

Lenke til kommentar
Beklager men damer som klikker på shopping på den måten...huff...jeg ble stuck med ei slik en gang på sortland...hun hadde nettopp fått lønning og gikk HELT amokk...tror jeg var der i 5 timer elns *grøsse*

8294270[/snapback]

5 timer er da ingenting? :dontgetit: Over det kan bli litt for mye, men 5 timer er perfekt. Jeg shoppet i 4 i dag. Hadde blitt litt lenger hadde ikke pappa mast :wee: Synes litt synd på han da, huff..Men han fikk bestemme hvor vi skulle ete seinere.

Lenke til kommentar
Etter en shoppingtur på 5 timer hvor jeg bare handler klær til meg selv skal jeg faen meg ha klær som varer ut videregående...

Går i 10. nå.

8294326[/snapback]

Lykke til :)

Jeg surra rundt på Sandvika sentret i hele dag, eneste jeg fikk kjøpt var (bare) en dress, lol, og en t-skjorte :)

Lenke til kommentar
5 timer er da ingenting? :dontgetit:  Over det kan bli litt for mye, men 5 timer er perfekt. Jeg shoppet i 4 i dag. Hadde blitt litt lenger hadde ikke pappa mast :wee: Synes litt synd på han da, huff..Men han fikk bestemme hvor vi skulle ete seinere.

8294315[/snapback]

Han fikk bestemme? Siden han var så snill å torturere seg igjennom en 4 timers handletur så får han "belønning"? :lol:

Makan for et system o.O

Lenke til kommentar

Aner ikke B-real. Lenge siden jeg har målt meg gitt. Sikkert rundt 155-158. Veier 40-43. Nå sitter jeg og spiser faktisk. Må spise hver 3 time! Ellers blir jeg kvalm.

5 timer er ikke så mye :)

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Herregud. Fem timer shopping. Jeg shopper så lenge før jul. Og da er det ikke til meg selv.

Omg. Jeg tror ikke jeg hadde orket det. Shopping er så stress. Nei, nettbutikker ftw. :love:

8294331[/snapback]

Shopping er ikke stress. Hvertfall ikke om det er salg, eller kommet ny butikk. Åh, det er så herlig. Blir ikke det samme å shoppe på nett, ikke klær. :wee:

Mamma mener jeg burde "kaste" noen klær nå, har ikke plass i skapet. Men jeg hater å gjøre det.

b-real: Jaajaa, jeg vet jeg vet. Men pappa er så søt atte. Han overlever :wee: Han får ny bil snart.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Har ikke kjøpt noe som helst på Lundbakk på.. lenge. Veldig lenge.

8293903[/snapback]

De har gode baguetter det må være den eneste grunnen man går dit egentlig.

8293957[/snapback]

Nja, joo.. Jeg synes de er for "bortgjemt" i byen, helt alene sammen med parfymeforretningen, fiskebutikken og Fame.

Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg rydda skapet mitt for et år siden. :\

Ga fra meg en oransje nettinggenser som jeg har ekstremt lyst på nå.

Eller. Egentlig er det bestekompisen min som har ekstremt lyst på den. xD

Men du har rett at shopping på nettet ikke er det samme som shopping sånn ellers. Det er bedre. Med mindre man er på Camden Market. :love:

Lenke til kommentar
Jeg angrer på at jeg rydda skapet mitt for et år siden. :\

Ga fra meg en oransje nettinggenser som jeg har ekstremt lyst på nå.

Eller. Egentlig er det bestekompisen min som har ekstremt lyst på den. xD

Men du har rett at shopping på nettet ikke er det samme som shopping sånn ellers. Det er bedre. Med mindre man er på Camden Market. :love:

8294366[/snapback]

Shoping på nettet er egentlig ikke noe gøy. Hvordan vet du at klærne passer?

Men er jo noen ting man bare får på nett da :(

KittyCat:

Pingle!? :ohmy:

Neida, det kommer etter hvert. *Gruer meg til jeg skal gå kamp mot noen tyskere på sommerleiren...*

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Aner ikke B-real. Lenge siden jeg har målt meg gitt. Sikkert rundt 155-158. Veier 40-43. Nå sitter jeg og spiser faktisk. Må spise hver 3 time! Ellers blir jeg kvalm.

5 timer er ikke så mye :)

8294351[/snapback]

Groms, vel det blir litt lavt ja (med tanke på at man selv er 186 så..)

b-real: Jaajaa, jeg vet jeg vet. Men pappa er så søt atte. Han overlever :wee: Han får ny bil snart.

8294354[/snapback]

Vel, så lenge han får egen bil så har han vel bare godt av litt tortur, eller hva? ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...