b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har fått gullsko Jeg er i ekstase! omgomg, jeg elsker å shoppe! 8294171[/snapback] *hente sprøyte med beroligende*Tror fortsatt jeg har litt aftershake i magen etter himkoken til en kamerat. Good stuff, men det var for good stuff. Har aldri vært så full noen gang. Det var faktisk en skremmende opplevelse, da jeg alltid tenker klart selv om jeg drikker. Så jeg satt og prøvde å holde meg våken lenge, for å ikke spy i søvne og dø og greier. Men heldigvis spøy jeg et par ganger før jeg sovna, så det gikk greit.8294187[/snapback] Jeg vil også være så full.Jeg har ikke hatt ordentlig rølpefylla på noen år nå. Kanskje får se hva jeg kan ordne når jeg får meg lønninga og det kvinnemenneske har kommet seg tilbake fra Afrika Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Da var man tilbake etter en lang dag i hovedstaden. Og jeg har kjøpt min første dress idag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det skal ikke skje! Må ikke skje . Jeg vil ikke være en halvfeit husmor med fire unger og skap fulle av potetgull. *desperat* 8294219[/snapback] Nei altså, så lenge du passer på matinntaket ditt så går nok det greit skal du se Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Tror fortsatt jeg har litt aftershake i magen etter himkoken til en kamerat. Good stuff, men det var for good stuff. Har aldri vært så full noen gang. Det var faktisk en skremmende opplevelse, da jeg alltid tenker klart selv om jeg drikker. Så jeg satt og prøvde å holde meg våken lenge, for å ikke spy i søvne og dø og greier. Men heldigvis spøy jeg et par ganger før jeg sovna, så det gikk greit.8294187[/snapback] Jeg vil også være så full.Jeg har ikke hatt ordentlig rølpefylla på noen år nå. Kanskje får se hva jeg kan ordne når jeg får meg lønninga og det kvinnemenneske har kommet seg tilbake fra Afrika 8294220[/snapback] Tror ikke du vil oppleve det der Altså, festen var lørdag kveld, jeg er fortsatt uggen i dag. Og jeg pleier _ALDRI_ å bli fyllesyk eller noe. Kanskje jeg har pådratt meg magesår Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 *hente sprøyte med beroligende* 8294220[/snapback] Håhå Jeg har kjøpt så mye fint (mens mamma har betalt). Jeg gleder meg til sommeren Eller, så bare håper jeg godværet holder. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja det får jeg håpe på,B-real. Hvis jeg hadde blitt driitfeit hadde jeg sett ut som en kule (er jo så liten). Hadde ikke trengt bil . Kunne bare trille ned gatene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Tror ikke du vil oppleve det der Altså, festen var lørdag kveld, jeg er fortsatt uggen i dag. Og jeg pleier _ALDRI_ å bli fyllesyk eller noe. Kanskje jeg har pådratt meg magesår 8294240[/snapback] HB har som oftest den effekten...slapp av, er bare kroppen din som kjemper. Og jo...tro meg...jeg vil oppleve noe slikt. Jeg har ikke hatt rølpefylla på mange år egentlig :\ Håhå Jeg har kjøpt så mye fint (mens mamma har betalt). Jeg gleder meg til sommeren Eller, så bare håper jeg godværet holder. 8294242[/snapback] Beklager men damer som klikker på shopping på den måten...huff...jeg ble stuck med ei slik en gang på sortland...hun hadde nettopp fått lønning og gikk HELT amokk...tror jeg var der i 5 timer elns *grøsse*Ja det får jeg håpe på,B-real. Hvis jeg hadde blitt driitfeit hadde jeg sett ut som en kule (er jo så liten). Hadde ikke trengt bil . Kunne bare trille ned gatene.8294258[/snapback] Nåja...så ille blir det nok ikke Høy er du da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Beklager men damer som klikker på shopping på den måten...huff...jeg ble stuck med ei slik en gang på sortland...hun hadde nettopp fått lønning og gikk HELT amokk...tror jeg var der i 5 timer elns *grøsse* 8294270[/snapback] 5 timer er da ingenting? Over det kan bli litt for mye, men 5 timer er perfekt. Jeg shoppet i 4 i dag. Hadde blitt litt lenger hadde ikke pappa mast Synes litt synd på han da, huff..Men han fikk bestemme hvor vi skulle ete seinere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Etter en shoppingtur på 5 timer hvor jeg bare handler klær til meg selv skal jeg faen meg ha klær som varer ut videregående... Går i 10. nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Herregud. Fem timer shopping. Jeg shopper så lenge før jul. Og da er det ikke til meg selv. Omg. Jeg tror ikke jeg hadde orket det. Shopping er så stress. Nei, nettbutikker ftw. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Etter en shoppingtur på 5 timer hvor jeg bare handler klær til meg selv skal jeg faen meg ha klær som varer ut videregående... Går i 10. nå. 8294326[/snapback] Lykke til Jeg surra rundt på Sandvika sentret i hele dag, eneste jeg fikk kjøpt var (bare) en dress, lol, og en t-skjorte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 5 timer er da ingenting? Over det kan bli litt for mye, men 5 timer er perfekt. Jeg shoppet i 4 i dag. Hadde blitt litt lenger hadde ikke pappa mast Synes litt synd på han da, huff..Men han fikk bestemme hvor vi skulle ete seinere.8294315[/snapback] Han fikk bestemme? Siden han var så snill å torturere seg igjennom en 4 timers handletur så får han "belønning"? Makan for et system o.O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Aner ikke B-real. Lenge siden jeg har målt meg gitt. Sikkert rundt 155-158. Veier 40-43. Nå sitter jeg og spiser faktisk. Må spise hver 3 time! Ellers blir jeg kvalm. 5 timer er ikke så mye Endret 2. april 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Herregud. Fem timer shopping. Jeg shopper så lenge før jul. Og da er det ikke til meg selv.Omg. Jeg tror ikke jeg hadde orket det. Shopping er så stress. Nei, nettbutikker ftw. 8294331[/snapback] Shopping er ikke stress. Hvertfall ikke om det er salg, eller kommet ny butikk. Åh, det er så herlig. Blir ikke det samme å shoppe på nett, ikke klær. Mamma mener jeg burde "kaste" noen klær nå, har ikke plass i skapet. Men jeg hater å gjøre det. b-real: Jaajaa, jeg vet jeg vet. Men pappa er så søt atte. Han overlever Han får ny bil snart. Endret 2. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Aner ikke B-real. Lenge siden jeg har målt meg gitt. Sikkert rundt 155-158. Veier 40-43. Nå sitter jeg og spiser faktisk. Må spise hver 3 time! Ellers blir jeg kvalm. 8294351[/snapback] Du må bare trene mer tae kwon do Hjelper for alt :!: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har ikke kjøpt noe som helst på Lundbakk på.. lenge. Veldig lenge.8293903[/snapback] De har gode baguetter det må være den eneste grunnen man går dit egentlig. 8293957[/snapback] Nja, joo.. Jeg synes de er for "bortgjemt" i byen, helt alene sammen med parfymeforretningen, fiskebutikken og Fame. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg angrer på at jeg rydda skapet mitt for et år siden. :\ Ga fra meg en oransje nettinggenser som jeg har ekstremt lyst på nå. Eller. Egentlig er det bestekompisen min som har ekstremt lyst på den. xD Men du har rett at shopping på nettet ikke er det samme som shopping sånn ellers. Det er bedre. Med mindre man er på Camden Market. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nja,jeg er fortsatt en pingle,mrbjoern. Heldigvis blir man sprek av det da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg angrer på at jeg rydda skapet mitt for et år siden. :\Ga fra meg en oransje nettinggenser som jeg har ekstremt lyst på nå. Eller. Egentlig er det bestekompisen min som har ekstremt lyst på den. xD Men du har rett at shopping på nettet ikke er det samme som shopping sånn ellers. Det er bedre. Med mindre man er på Camden Market. 8294366[/snapback] Shoping på nettet er egentlig ikke noe gøy. Hvordan vet du at klærne passer? Men er jo noen ting man bare får på nett da KittyCat: Pingle!? Neida, det kommer etter hvert. *Gruer meg til jeg skal gå kamp mot noen tyskere på sommerleiren...* Endret 2. april 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Aner ikke B-real. Lenge siden jeg har målt meg gitt. Sikkert rundt 155-158. Veier 40-43. Nå sitter jeg og spiser faktisk. Må spise hver 3 time! Ellers blir jeg kvalm. 5 timer er ikke så mye 8294351[/snapback] Groms, vel det blir litt lavt ja (med tanke på at man selv er 186 så..) b-real: Jaajaa, jeg vet jeg vet. Men pappa er så søt atte. Han overlever Han får ny bil snart.8294354[/snapback] Vel, så lenge han får egen bil så har han vel bare godt av litt tortur, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg