Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sikker på at du får i deg nok NÆRING mushi? Nytter ikke bare med vitaminer... Spesielt ikke når du driver og løper og trener.

8293954[/snapback]

Eter go' dag og havregryn på dagen og kjøtt med pasta/ris til middag og nuddel på kvelden. Spiser hver 3. time å greier. Er jo ikke sulten.

Lenke til kommentar
Eter go' dag og havregryn på dagen og kjøtt med pasta/ris til middag og nuddel på kvelden. Spiser hver 3. time å greier. Er jo ikke sulten.

8293979[/snapback]

Ok... Bare du får i deg nok så skal jeg ikke kjefte. :)

Vet det ikke er lett å spise om man ikke er sulten. Kjenner til den selv kan man si

Lenke til kommentar

Jeg skal aldri glemme å spise eller være sløv med måltider igjen. Fikk svi sist gang. Altså,jeg spiste veldig lite i en periode. Da var jeg ofte dårlig etc. Så når jeg fikk normalt kosthold ble jeg kvalm etter å ha spist. Magen var rett og slett vant til å spise lite. Men vekten min holder seg slik den alltid har vært..

Lenke til kommentar

Tror fortsatt jeg har litt aftershake i magen etter himkoken til en kamerat. Good stuff, men det var for good stuff. Har aldri vært så full noen gang. Det var faktisk en skremmende opplevelse, da jeg alltid tenker klart selv om jeg drikker. Så jeg satt og prøvde å holde meg våken lenge, for å ikke spy i søvne og dø og greier. Men heldigvis spøy jeg et par ganger før jeg sovna, så det gikk greit.

Lenke til kommentar
Kitty..kan være pga forbrenninga de holder vekta de vedlike. Bruker å være slik, jeg hadde samme vekta fra ungdomskolen til militæret så og si.

Bare vent...en dag så poff så sitter du der med vekta på magen ;)

8294191[/snapback]

Det skal ikke skje! Må ikke skje :cry: . Jeg vil ikke være en halvfeit husmor med fire unger og skap fulle av potetgull.

*desperat*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...