Catkin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvis man skal trene er det viktig å få i seg nok næring. Ellers går det rett i dass. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 sikker på at du får i deg nok NÆRING mushi? Nytter ikke bare med vitaminer... Spesielt ikke når du driver og løper og trener. 8293954[/snapback] Eter go' dag og havregryn på dagen og kjøtt med pasta/ris til middag og nuddel på kvelden. Spiser hver 3. time å greier. Er jo ikke sulten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) På neglene ja. Verre med alle flekkene du har pådratt det på penisen. 8293973[/snapback] Huh? edit: OMG! så det er ikke talgkjertler? Endret 2. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Eter go' dag og havregryn på dagen og kjøtt med pasta/ris til middag og nuddel på kvelden. Spiser hver 3. time å greier. Er jo ikke sulten.8293979[/snapback] Ok... Bare du får i deg nok så skal jeg ikke kjefte. Vet det ikke er lett å spise om man ikke er sulten. Kjenner til den selv kan man si Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja er rart det der. Jeg tror jeg mangler være sulten genet jeg :\ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Da var nytt lydkort bestilt, mini helikopter i morgen elns. Da får jeg noe å gjøre i ferien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja er rart det der. Jeg tror jeg mangler være sulten genet jeg :\ 8294034[/snapback] Vi får donere kroppene våres til forskning så kanskje vi kan bli brukt til å lage medisin til overspisere Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja er rart det der. Jeg tror jeg mangler være sulten genet jeg :\ 8294034[/snapback] Jeg tror jeg har det, jeg klarer bare ikke registrere det lenger, fordi jeg fucka det opp en eller anna gang for lenge sia. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg skal aldri glemme å spise eller være sløv med måltider igjen. Fikk svi sist gang. Altså,jeg spiste veldig lite i en periode. Da var jeg ofte dårlig etc. Så når jeg fikk normalt kosthold ble jeg kvalm etter å ha spist. Magen var rett og slett vant til å spise lite. Men vekten min holder seg slik den alltid har vært.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hehe, ingen dum idè. Dog...jeg spiser nok riktig for mor sa det ganske så konkret til meg på søndagen "du har jo lagt på deg gutt!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har lagt på meg 8 kilo det siste halve året jeg. Ikke at det synes så jævlig da Jeg trengte det nok hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Husker den sommeren jeg var syk og ikke holdt på maten og gikk ned 10KG på ei uke..så ble jeg sendt til mor for en oppfeitingskur. Fy faen så mye god mat den dama kom opp med...åh..får vann i kjeften bare jeg tenker på det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Gått opp en del på et år jeg også: Januar 06' - 67 kg Februar 07' - 78 kg Få litt kjøtt på kroppen som farsan sier. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Mista en del av magen min når jeg begynte med lettbrus Har enda litt mage da, kanskje være våken i noen uker tar fiksen på det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Går verken opp eller ned i vekt jeg o.O. Kanskje jeg går opp litt til sommerferien. Har planer om å trene en del. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har fått gullsko Jeg er i ekstase! omgomg, jeg elsker å shoppe! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Må nok få trena meg litt opp jeg også. Lei av å være "liten" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Tror fortsatt jeg har litt aftershake i magen etter himkoken til en kamerat. Good stuff, men det var for good stuff. Har aldri vært så full noen gang. Det var faktisk en skremmende opplevelse, da jeg alltid tenker klart selv om jeg drikker. Så jeg satt og prøvde å holde meg våken lenge, for å ikke spy i søvne og dø og greier. Men heldigvis spøy jeg et par ganger før jeg sovna, så det gikk greit. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kitty..kan være pga forbrenninga de holder vekta de vedlike. Bruker å være slik, jeg hadde samme vekta fra ungdomskolen til militæret så og si. Bare vent...en dag så poff så sitter du der med vekta på magen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kitty..kan være pga forbrenninga de holder vekta de vedlike. Bruker å være slik, jeg hadde samme vekta fra ungdomskolen til militæret så og si. Bare vent...en dag så poff så sitter du der med vekta på magen 8294191[/snapback] Det skal ikke skje! Må ikke skje . Jeg vil ikke være en halvfeit husmor med fire unger og skap fulle av potetgull. *desperat* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg