Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj! Farget spaghetti? Det hadde ikke jeg villet spise vertfall. Og jeg har visst feber også.

8293673[/snapback]

Svart spaghetti er vel mer svidd...

Er det mulig å svi spaghetti? En venn av meg svei ris en gang, men spaghetti?

8293690[/snapback]

Nei, svart spagetti fra butikken.

Lenke til kommentar
Miff! Jeg drømte om -Nyhus- i natt :ermm:

8293664[/snapback]

Derfor du sov så lenge, søta? :cool:

8293666[/snapback]

Haha xD Nei, jeg våkna rundt 11, men så sovna jeg igjen. Da drømte jeg at jeg var gravid :ermm:

Men det var ikkeno koselig drøm, vel. Han banka opp ei lita jente fordi hu hadde dårlig musikksmak O.o Også kom jeg og skjelte han ut, så han satte seg i et blomsterbed og begynte luke ugrass?

Også begynte vi diskutere hvilken del av forumet som var viktigst. Så sa han at vi måtte renske Norge for folk med dårlig musikksmak. I samma stil som Olav den hellige kristna Norge. Uhm :ermm:

Lenke til kommentar
Du kanke holde på med sånt!! Hva tror du GUD SYNES OM DET?!

vil du BRENNE i HÆLVETTE?!

8293734[/snapback]

Som overhode i vår lille bibelgruppe har jeg erklært at gud elsker nytelse... Nytelse kan man få av så mangt ;)
Lenke til kommentar

Haha xD Nei, jeg våkna rundt 11, men så sovna jeg igjen. Da drømte jeg at jeg var gravid :ermm:

Men det var ikkeno koselig drøm, vel. Han banka opp ei lita jente fordi hu hadde dårlig musikksmak O.o Også kom jeg og skjelte han ut, så han satte seg i et blomsterbed og begynte luke ugrass?

Også begynte vi diskutere hvilken del av forumet som var viktigst. Så sa han at vi måtte renske Norge for folk med dårlig musikksmak. I samma stil som Olav den hellige kristna Norge. Uhm :ermm:

8293715[/snapback]

Hahaha. Sjuke greier. :!:

Lenke til kommentar
snip

8293715[/snapback]

hva har du tatt og kan jeg få litt?

8293726[/snapback]

Hm. P-piller og antidepressiva?

Jo, også spiste jeg egenlagd mat i går :ermm:

Hahaha. Sjuke greier.  :!:

8293746[/snapback]

Ja, faen. Hvor kom dét fra? O.o

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Jeg drømte om deg. Du ville selge meg en bønne xD

8293736[/snapback]

Men pusen dah... Ville aldri gjort noe sånt. Har aldri og kommer aldri til å selge noe som helst til uskyldige småpiker. :)

8293751[/snapback]

Så jeg er uskyldig nå? :ph34r: . Jeg er dum da..dro på senteret og shoppa selv om jeg er syk.

Lenke til kommentar
Så jeg er uskyldig nå? :ph34r: . Jeg er dum da..dro på senteret og shoppa selv om jeg er syk.

8293763[/snapback]

Kan late som du er uskyldig ;)

Sikkert bra du kom deg ut selv om du er syk. Er ikke bra å sitte inne hele tida uansett :)

Kjøpte du noe kult da?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg gjorde det,Lars. Men føler at det skjørtet kanskje er litt for kort. Mamma bare: "Ida! Hvis du har på deg det skjørtet kan du ikke bøye deg engang". Hun overdriver litt da..

8293780[/snapback]

Kort skørt? :dribble:

P|x plz!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...